Insight Genesis - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Insight Genesis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Ursprungligen postat av Gösta Visa inlägg
    Är det möjligen att ett spår blir märkt Social map så fort den speciella granskningen är klar men att det inte ses förrän nästa uppdatering?
    Ja det er det opplagt, for dette har jeg sett selv flere ganger.
    Team Colibri

    Kommentera


    • OK!
      Tack!

      Kommentera


      • nån som vet om IG funkar på windows 10 ?
        Never let your memories be greater then your dreams...

        I händerna på ett klantarsel blir även den dyraste utrustning förvandlad till odugligt skit...

        Kommentera


        • Har inte märkt att det inte... Men min senaste uppladdning var nog i 8:1 i och för sig. Men jag kan se social map och mina spår och mergeingar utan problem. Och Uppload verkar funka som vanligt. Får ta och testa nästa gång. I em eventuellt.

          Kommentera


          • Ursprungligen postat av byggarn Visa inlägg
            nån som vet om IG funkar på windows 10 ?
            Jag kör windows 10 och har inte märkt några problem.

            Kommentera


            • Hej ny användare av IG här.

              Har börjat använda IG och har lite funderingar.
              Har laddat ner en karta över min sjö, den saknar lite områden som jag ska logga.
              Hur lägger jag i hop mina loggade områden till den befintliga kartan.
              Antar att det går att titta på kartan samtidigt som jag loggar, logga på samma sd kort som jag tittar på.

              //Magnus

              Kommentera


              • Om du laddar upp dina spår till IG och kör gratisversionen - eller inte prickar i att du vill ha dem privata om du kör premium - så hamnar de automatiskt på socialmap. MEN det kan ta tid. När du får besked om att de är uppladdade och processade så får du bredvid namnet en märkning där det står att de är under utredning, en extragrej för socialmap om jag inte har fattat fel. Sedan så ändras det till att det står Social map. Detta är emellertid inte det samma som att de syns på den publika kartan i samma ögonblick. Kartan över min sjö uppdaterades senast för tio dagar sedan och jag väntar fortfarande på att min senaste loggning ska synas där...
                Du kan använda samma SD-kort för att kolla på kartan och logga nya spår.
                Skitfiske!
                Gösta

                Kommentera


                • Lite irriterad nu... Får inget svar från Navico trots PM. Kollade nyss och min socialmap är fortfarande inte uppdaterad sedan den 3 augusti. Alltså tio dagar sedan. Brukar det ta så här lång tid? Finns det någon stipulerad tid mellan uppdateringar?
                  Gösta

                  Kommentera


                  • Tack för snabbt svar. Men hur kompletterar jag den karta som finns i socialmap med mina loggfiler.

                    Kommentera


                    • Ursprungligen postat av Gösta Visa inlägg
                      Lite irriterad nu... Får inget svar från Navico trots PM. Kollade nyss och min socialmap är fortfarande inte uppdaterad sedan den 3 augusti. Alltså tio dagar sedan. Brukar det ta så här lång tid? Finns det någon stipulerad tid mellan uppdateringar?
                      Gösta
                      Jag roade mig med att kolla runt på massor av sjöar i IG igår och jag tror faktiskt inte någon av dem jag tittade på var uppdaterad sedan 3/8.. Någon som vet hur det fungerar? Uppdateras kartorna regionvis? Jag förstår om de har hög belastning just nu, men 10 dagar mellan uppdateringarna känns väl lite drygt va? Å andra sidan har mina senaste loggningar fått status på social Maps på ca 2 dygn vilket ju är helt ok!

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Rospigg, 2009-05-24, 09:40
                      1 216 svar
                      155 988 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg HenkeW
                      av HenkeW
                       
                      Startad av ABergstrom, 2015-03-27, 13:17
                      12 svar
                      2 697 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Piscantur stercore  
                      Startad av SportAE, 2022-06-25, 13:51
                      27 svar
                      1 964 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg gabbu
                      av gabbu
                       
                      Startad av Wahlin, 2023-04-12, 19:17
                      2 svar
                      484 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg profilnamnet  
                      Startad av DavidFelmeri, 2023-04-28, 20:23
                      2 svar
                      349 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Old Firehand  
                      Arbetar...
                      X