Välja Gunki-spö - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Välja Gunki-spö

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Cryfish Visa inlägg
    Finns ett kvar strax
    Hade visst lagt två i min korg ��
    uppdaterar sidan hela tiden, ännu inget kvar

Kommentera

Nån som kör shigekin till dropshot?
      jag kör med mitt S-190L 2-7gr alt S-210M/ML 5-18gr och ca 15-20gr sänke. inte allt för långa kast, 15-20 meter brukar ja gilla då ja fiskar från båt.

När ja kör med s-190L så är det mjukt och lätt att sätta kroken, aktionen är i nästan hela spöt när man drillar.
      tippen rör sig när fiskarna bajsar i närheten av jiggen.

Kommentera

Medans jag väntar på att den ska komma in i lager kan jag ju fråga vad ni tror om en shimano Aernos 2500 FB tillShigeki 210 spöt och för jigg/crankbaits efter borre och gös ?

Kommentera

Nån som kör shigekin till dropshot?
          Hej jag kör med 3-12 och ibland 5-18g spöna

Kommentera

Tjena. Angående Shigeki kommer den serien att fasas ut så småningom. Vad som kommer att ersätta är för tillfället oklart.

Jag kan varmt rekommendera Gunkis Iron-T 228M. Kastar fantastiskt och har snabb aktion. Grymt till både jiggfiske och fiske med mindre vobblers, spinnare etc.

Vill man inte betala ca 2000 kr är även Yurai, serien under, fantastiska spön. Lätta, snabba och otroligt prisvärda

Kommentera

Ursprungligen postat av O-Foppa Visa inlägg
              Shigeki kommer den serien att fasas ut så småningom. Vad som kommer att ersätta är för tillfället oklart.
              Källa på det skulle mer än gärna uppskattas.

Kommentera

Ursprungligen postat av jummarn Visa inlägg
                Källa på det skulle mer än gärna uppskattas.
                Både jag och O-Foppa ingår i Team Gunki Scandinavium. Och kommer svara och hjälpa till med allt vi kan på frågor om Gunki produkter. Och det Oskar skrev stämmer.

Kommentera

Ursprungligen postat av Thobbe.B Visa inlägg
                  Både jag och O-Foppa ingår i Team Gunki Scandinavium. Och kommer svara och hjälpa till med allt vi kan på frågor om Gunki produkter. Och det Oskar skrev stämmer.
                  Aha, bra att veta. Folk kan säga precis vad det vill på forum så lite kritisk måste man vara.
                  Vad är tidsperioden för den här utfasningen, jag tar för givet att de kommer att vara kvar denna säsongen ut i vart fall.
                  Senast ändrad av jummarn; 2016-03-10, 23:05.

Kommentera

Ursprungligen postat av jummarn Visa inlägg
                    Aha, bra och veta. Folk kan säga precis vad det vill på forum så lite kritisk måste man vara.
                    Vad är tidsperioden för den här utfasningen, jag tar för givet att de kommer att vara kvar denna säsongen ut i vart fall.
                    Ja absolut du gör helt rätt det är en befogad fråga. Och Det är inget konstigt att spön tas bort för att ersättas med nya. Bushi och ett par andra försvann till denna säsong. Och butiker har kvar eller köpt på sig extra och det kommer säkert vara likadant med Shigeki. Butiker kommer att kunna köpa in det hela 2016. Vem vet kanske kommer ett ännu värre.

Kommentera

Ursprungligen postat av Thobbe.B Visa inlägg
                      Ja absolut du gör helt rätt det är en befogad fråga. Och Det är inget konstigt att spön tas bort för att ersättas med nya. Bushi och ett par andra försvann till denna säsong. Och butiker har kvar eller köpt på sig extra och det kommer säkert vara likadant med Shigeki. Butiker kommer att kunna köpa in det hela 2016. Vem vet kanske kommer ett ännu värre.
                      Nä det är inget konstigt alls, mest bra att veta så jag inte väntar för länge med att bestämma mig om något ska inhandlas eller inte, köpångesten kan göra att saker och ting som inte direkt är nödvändiga tar rätt så lång tid att inhandlas.

Jag har svårt att tänka mig att de skulle lägga ner en topserie om de inte hade något som skulle ersätta den, så någon nytt kommer säkert.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
                      2 355 svar
                      274 214 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg engqvist  
                      Startad av Petterpike, 2015-05-09, 10:13