Bomber Herky Jerky - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bomber Herky Jerky

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

jag tror på den
    men dock en klar kopia på en buster =(
    http://www.srfoto.se

Kommentera

Det e klart att den kommer att fånga massor av fisk men varför inte komma med någon egen design ??
      Titta gärna in på min fiskeblogg
      www.teamvallius.blogspot.se

Mvh Max Vallius

Kommentera

Garvade när jag såg den! Vadå Ace Flipper??? Det är en BJ kopia! Spom Jenk och andra skrev varför inte komma på något eget. Finn sjukt mycket duktiga baitmakers i svedela men istället gör man en kopia!!! ETT SKÄMT!!!

Kommentera

Bomber

DavidL> Om det är så tråkigt och ointressant, varför bryr du dig ? Vissa gillar jerk, vissa gillar att glo på ett flöte i 10 timmar. Bomber=kvalitet och det tycker jag med min ringa erfarenhet att detta betet har. Men vad vet jag, har inte skrivit massa artiklar och gjort filmer.

Gös Jonas> Ett skämt, Bra krok, tålig kropp, starka öglor och attraktiva färger. Räcker för mig.... Sen vet jag inte om Buster känns som ett orginal, fråga Trumman och Buster vart iden kom ifrån....

Är en kul prick som kör högervevat, gillar prisvärda beten, är imponerad av alla träsnidare men har inte de prioriteringarna att mina beten måste kosta 350.- för att fånga fisk. Måste inte vara revoltionerande för att vara ett bättre alternativ. Har väl ett 80 tal bustrar i boxen mer eller mindre slitna. Inget jag tänker hiva iväg för att detta betet kommit ut men jag tänker definitivt att utnyttja Herky Jerky som ett vardagsbete med alla spännande färger som kommer att komma ut. Togs ytterligare en på 8,2 i min båt på en färg jag ratat och skrattat åt men en butik i Gävle insisterat på skulle finnas, kallas för TOR på Bomberspråk. Den behövde 5 sekunder i vattnet och det är väl ett skapligt betyg.....

Inte här för att snacka skit om någon något eller på annat sätt reta upp folk. Är ingen besserwisser eller världsmästare heller, det finns ju redan gott om dom på detta forumet. Må gott och skitfiske på er

Kommentera

Ursprungligen postat av Aremyr Visa inlägg
            DavidL> Om det är så tråkigt och ointressant, varför bryr du dig ? Vissa gillar jerk, vissa gillar att glo på ett flöte i 10 timmar. Bomber=kvalitet och det tycker jag med min ringa erfarenhet att detta betet har. Men vad vet jag, har inte skrivit massa artiklar och gjort filmer.

Gös Jonas> Ett skämt, Bra krok, tålig kropp, starka öglor och attraktiva färger. Räcker för mig.... Sen vet jag inte om Buster känns som ett orginal, fråga Trumman och Buster vart iden kom ifrån....

Är en kul prick som kör högervevat, gillar prisvärda beten, är imponerad av alla träsnidare men har inte de prioriteringarna att mina beten måste kosta 350.- för att fånga fisk. Måste inte vara revoltionerande för att vara ett bättre alternativ. Har väl ett 80 tal bustrar i boxen mer eller mindre slitna. Inget jag tänker hiva iväg för att detta betet kommit ut men jag tänker definitivt att utnyttja Herky Jerky som ett vardagsbete med alla spännande färger som kommer att komma ut. Togs ytterligare en på 8,2 i min båt på en färg jag ratat och skrattat åt men en butik i Gävle insisterat på skulle finnas, kallas för TOR på Bomberspråk. Den behövde 5 sekunder i vattnet och det är väl ett skapligt betyg.....

Inte här för att snacka skit om någon något eller på annat sätt reta upp folk. Är ingen besserwisser eller världsmästare heller, det finns ju redan gott om dom på detta forumet. Må gott och skitfiske på er
            Ingen har sagt nåt om att betet inte fångar fisk eller har dåliga krokar eller att beten måste kosta 350 kr för att fånga fisk... Däremot är det lite sent att komma med ett "nytt" bete men som redan finns, av andra tillverkare?

Jaja, fisk fångar det ju och det är ju huvudsaken!

[FONT=Impact]Blogg[/FONT]

[FONT=Impact]Filmer[/FONT]

[FONT=Georgia][FONT=Impact]Kepsen på, fisk vi få![/FONT][/FONT]

Kommentera

Beten finns det gott om, vad skall man annars lägga pengarna på, ok kör gammal tvåtaktare så jag behöver lite pengar till bensin också

Däremot gillar jag att betet e lite tåligare då mina vänner och gäster ibland har tendenser att sikta lite långt vid stränder, berg grynnor

Kommentera

En kvalitets BJ är väl inte fel! Men Fladens Melvin vågar ingen göra en kopia av
                Vad skulle vi gjort utan havet? Skulle vi burit båten.... http://ghfk.se/

Kommentera

Aremyr,
                  Gos Jonas behover knappast fraga Buster eller Trumman hur bustern kom till. Han och buster ager bat tillsammans. Dessutom ar busters GJ's dotters morbror. Sa han vet nog storyn bakom den. Eller rattare sagt han var riktigt inblandad i framtagandet av bustern.

Kommentera

Ursprungligen postat av Jenk Visa inlägg
                    Aremyr,
                    Gos Jonas behover knappast fraga Buster eller Trumman hur bustern kom till. Han och buster ager bat tillsammans. Dessutom ar busters GJ's dotters morbror. Sa han vet nog storyn bakom den. Eller rattare sagt han var riktigt inblandad i framtagandet av bustern.
                    Paddle faster, I hear banjos
                    Vad skulle vi gjort utan havet? Skulle vi burit båten.... http://ghfk.se/

Kommentera

Banjos hittar du S. om GBG Jobbigt att inte ha alla bokstaver. Jag ar bara sa javla trott pa alla kopior. Uppenbarligen har en busterjerk blivit sand till fabriken for att kopieras. Bomber hade kunnat gora ett coolt eget jerkbete med coola egna farger. Fargerna pa detta jerkbete ar ju ett skamt om man jamfor med vanliga bomber wobblers. Jag kommer aldrig kopa en kopia. Kopior dodar ju kreativiten

Aremyr, klart den fangar fisk men den kommer inte bli ngn succe. Satsa pa ngt nytt istallet.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
                      2 355 svar
                      275 131 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg engqvist  
                      Startad av Petterpike, 2015-05-09, 10:13