Bomber Herky Jerky - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bomber Herky Jerky

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Aremyr
    replied
    Bomber

DavidL> Om det är så tråkigt och ointressant, varför bryr du dig ? Vissa gillar jerk, vissa gillar att glo på ett flöte i 10 timmar. Bomber=kvalitet och det tycker jag med min ringa erfarenhet att detta betet har. Men vad vet jag, har inte skrivit massa artiklar och gjort filmer.

Gös Jonas> Ett skämt, Bra krok, tålig kropp, starka öglor och attraktiva färger. Räcker för mig.... Sen vet jag inte om Buster känns som ett orginal, fråga Trumman och Buster vart iden kom ifrån....

Är en kul prick som kör högervevat, gillar prisvärda beten, är imponerad av alla träsnidare men har inte de prioriteringarna att mina beten måste kosta 350.- för att fånga fisk. Måste inte vara revoltionerande för att vara ett bättre alternativ. Har väl ett 80 tal bustrar i boxen mer eller mindre slitna. Inget jag tänker hiva iväg för att detta betet kommit ut men jag tänker definitivt att utnyttja Herky Jerky som ett vardagsbete med alla spännande färger som kommer att komma ut. Togs ytterligare en på 8,2 i min båt på en färg jag ratat och skrattat åt men en butik i Gävle insisterat på skulle finnas, kallas för TOR på Bomberspråk. Den behövde 5 sekunder i vattnet och det är väl ett skapligt betyg.....

Inte här för att snacka skit om någon något eller på annat sätt reta upp folk. Är ingen besserwisser eller världsmästare heller, det finns ju redan gott om dom på detta forumet. Må gott och skitfiske på er

Lämna en kommentar:

• Gös Jonas
    replied
    Garvade när jag såg den! Vadå Ace Flipper??? Det är en BJ kopia! Spom Jenk och andra skrev varför inte komma på något eget. Finn sjukt mycket duktiga baitmakers i svedela men istället gör man en kopia!!! ETT SKÄMT!!!

Lämna en kommentar:

• Max Vallius
    replied
    Det e klart att den kommer att fånga massor av fisk men varför inte komma med någon egen design ??

Lämna en kommentar:

• Cobbdog
    replied
    jag tror på den
    men dock en klar kopia på en buster =(

Lämna en kommentar:

• DavidL
    replied
    Snælla ngn! Kom och skjut mig på næra håll med ngt grovkalibrigt! Så tråkigt och ointressant så klockorna stannar.. En Busterkopia, lagom till nær alla har fyllt upp lådorna med Buster.. Bomber, ett av værldens bæsta beten? Kan inte bættre.. (misstænker dock att det hær ær en grej av svensk återførsæljare som vill vara med på jerk/busterjerk tåget, ngra år efter det gått?)

Lämna en kommentar:

• Jenk
    replied
    Med risk for att verka dryg. Vilket javla skamt! Vad tillfor den? Kunde varit coola jerks i typ fegis fargen och sa kommer de med en ful kopia av BJ. Det finns ju har manga duktiga svenska baitmakers som helst. Pynta en av dem och gor ett coolt bomber jerk istallet for detta ( om de inte kan ta fram ett eget jerk pa pradco fabriken).

Lämna en kommentar:

• AxlRose
    replied
    Jag måste säga att den kan ju knappt bli mer lik en buster jerk : http://www.blocket.se/vi/20770245.htm?ca=11_s

Tråkigt att de inte gör något lite mer nytt =(

Lämna en kommentar:

• Gäddhängke
    replied
    Jag håller med, det känns inte som en allt för revolutionerande design, men det lär ju fånga fisk.

Lämna en kommentar:

• Max Vallius
    replied
    Ja det kan man ju fråga sig ingen som kan komma med något nytt

Lämna en kommentar:

• Jenk
    replied
    Ok, fattar inte bara hur fantasilosa alla tillverkare ar.

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
2 355 svar
276 992 visningar
0 gillar
Senaste inlägg engqvist  
Startad av Petterpike, 2015-05-09, 10:13