Westin Dynamic Powershad 8'6 - 180g - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Westin Dynamic Powershad 8'6 - 180g

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Jag upplevde det exakt som du beskriver i kastet men jag kan inte påstå att jag vill blanda in någon böjning av ordet "bra" i ett utlåtande angående kastegenskaperna hos spöt...

Jag tror inte vi ska leta efter konspirationer här dock, jag fick byta in det då jag redan innan köp var tveksam och handlaren lovade mig ett byte om jag inte blev nöjd.

Kommentera

Ursprungligen postat av dr00l Visa inlägg
      Jag upplevde det exakt som du beskriver i kastet men jag kan inte påstå att jag vill blanda in någon böjning av ordet "bra" i ett utlåtande angående kastegenskaperna hos spöt...

Jag tror inte vi ska leta efter konspirationer här dock, jag fick byta in det då jag redan innan köp var tveksam och handlaren lovade mig ett byte om jag inte blev nöjd.
      Okej det förklarar saken, jag köpte mitt i princip osett efter att ha känt på -130 modellen och tänkte är spöt såhär men lite rappare å styvare har jag hittat "the one" men icke sa nicke grymt besviken så här i efterhand fast jag försökte gilla spöt i början. Men som jag sa tidigare har fått uppgifter om att spöt inte alls är så mjuk i toppen i de nya som inkommit till butikerna.

Tyvärr besannades min magkänsla som sa mig " håll fingrarna borta från allt det står Westin på" försökte lura mig själv med att de va ju ett Edge, ett drömspö. Men fan så man lurade sig själv.
      Senast ändrad av Exxet; 2014-06-12, 23:37.
      Det finns två ting som är oändliga - universum och människans dumhet, Men när det gäller universum är jag inte helt säker. [Albert Einstein]

Att klaga är som att sitta i en gungstol – du har något att göra men du kommer ingenstans. [Dalai Lama]

Kommentera

Du har ju rätt att få en vara utbytt eller reparerad, alternativt häva köpet, om inte någon av dessa händelser inträffar inom skälig tid.

Ursprungliga fel har du 6 månader på dig att anmäla utan att bevisbördan ligger på dig.

Läs igenom konsumentköplagen! Det finns många bra saker få känner till i den.

Kommentera

Du har ju rätt att få en vara utbytt eller reparerad, alternativt häva köpet, om inte någon av dessa händelser inträffar inom skälig tid.

Ursprungliga fel har du 6 månader på dig att anmäla utan att bevisbördan ligger på dig.

Läs igenom konsumentköplagen! Det finns många bra saker få känner till i den.
          Den delen är avklarad. så det fick bli att man la till 1 tusing och blev med ytterligare ett odelbart St Croix.
          Det finns två ting som är oändliga - universum och människans dumhet, Men när det gäller universum är jag inte helt säker. [Albert Einstein]

Att klaga är som att sitta i en gungstol – du har något att göra men du kommer ingenstans. [Dalai Lama]

Kommentera

Haha ja det är mitt nästa alternativ också om inte Rootsen faller mig i smaken.

Kanske måste köra odelat för att få något vettigt!

Kommentera

Haha ja det är mitt nästa alternativ också om inte Rootsen faller mig i smaken.

Kanske måste köra odelat för att få något vettigt!
              Om du gillar St Croix tror jag du kommer gilla Roots 7'9. Det är ett riktigt kralligt spö, med så pass styv topp att det t.o.m. funkar att jerka med om andan skulle falla på. Inte riktigt samma finish som ett Legend Tournament förstås, men billigare och tvådelat.

Kommentera

Är det någon som tipsat westin/fairpoint om den här tråden? Jag antar man får skicka till fairpoint i Danmark för jag hittar ingen annan adress...

Kommentera

Ursprungligen postat av Emil Visa inlägg
                  Är det någon som tipsat westin/fairpoint om den här tråden? Jag antar man får skicka till fairpoint i Danmark för jag hittar ingen annan adress...
                  Tror Westins har en Facebooksida också som man kan skriva på, om någon känner sig manad.

Kommentera

Vet att Westin är fullt medvetna om problemet. Dom har ju trotts allt löst in ett antal spön alla med liknande brott. Sedan har vi mörkertalet, alla de spön som gått av där fiskaren inte finns här på FS.

Övertygad om att Westin står med 10-20 kanske 30-40 trasiga spön och kliar sina huvuden. Ska dom gå ut öppet med problemet och omgående få tillbaka alla tillverkade spön eller ligga lågt och hoppas att det bara rör sig om ett mindre antal.

Hur skulle du gjort om du va leverantör ? ?
                    Senast ändrad av Exxet; 2014-06-13, 13:41.

Kommentera

Ursprungligen postat av Exxet Visa inlägg
                      Vet att Westin är fullt medvetna om problemet. Dom har ju trotts allt löst in ett antal spön alla med liknande brott. Sedan har vi mörkertalet, alla de spön som gått av där fiskaren inte finns här på FS.

Övertygad om att Westin står med 10-20 kanske 30-40 trasiga spön och kliar sina huvuden. Ska dom gå ut öppet med problemet och omgående få tillbaka alla tillverkade spön eller ligga lågt och hoppas att det bara rör sig om ett mindre antal.

Hur skulle du gjort om du va leverantör ? ?
                      Därför får vi hålla den här tråden igång, så kanske det blir någon klarhet i det. Det är många som läser FS.
                      Imorgon blir det gummifiske med mitt nästan nya powershad, hoppas det håller bara...

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av MAW, 2014-11-12, 18:13
                      14 svar
                      1 983 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg engqvist  
                      Startad av Plums, 2015-01-23, 12:11