Finns det en multi-variant av powercast? Använder en Toro till en som till synes är anpassad för haspel (ingen trigger). Är helnöjd hittills om man bortser ifrån att det börjar kännas lite svampigt runt 120g!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Westin Dynamic Powershad 8'6 - 180g
Collapse
X
-
Senast ändrad av nalinho; 2014-06-11, 23:04.
Kommentera
-
Det i Rügen gick av vid kast, lätt bete men vet inte hur lätt. Antagligen bara va den mjuka toppen som jobbade vilken den inte klarade.Ursprungligen postat av Nils Jonas Visa inläggÄr fortfarande väldigt intresserad av att få höra lite detaljer kring spöbrotten som nämndes...
Mitt spö gick av när jag fastnade. spöt hade visserligen en liten vinkel mot linan men ingen kraft alls (motsvarande liten mört på kroken) bara toppen som böjde sig och bara small av.
Dom andra tre har jag bara vetskap om att dom gått av, inte hur, men i stort sett samma område, 30-40 cm från toppen.Det finns två ting som är oändliga - universum och människans dumhet, Men när det gäller universum är jag inte helt säker. [Albert Einstein]
Att klaga är som att sitta i en gungstol – du har något att göra men du kommer ingenstans. [Dalai Lama]
Kommentera
-
Om man kikar lite på hur de själva beskriver spöt så borde det ju inte vara några problem att kasta "XXL Shads" som de själva skriver. ( http://www.westin-fishing.com/predat...ad-t-1325.html )
De benämner det ju inte som ett båtspö eller jiggspö som har diskuterats heller... Jaja, jag fick i alla fall byta in det så nu väntar jag på ett Roots 7'9" och slipper dessutom att vara utan spö under tiden... Tack Patrik och Jonas på Dyplin's Fiske & Fritid i Avesta! Cred ska ges när den är förtjänt!
Kommentera
-
Det finns många riktigt bra handlare i den här branchen. (iofs en & annan asdålig oxå) Schysst att du fick byta ut spöt!
Jag kommer att fiska på med mina 2 edge/westin tills de brakar av. Gillar spöna så pass mycket & jag gick igenom alldeles för många spön innan jag hittade fram till det jag ville ha. Måtte dom hålla ihop, för jag är förbannat less på att jaga efter 8,6or till mitt gäddspinn...
Kommentera
-
Nej de va inga problem att kasta 150 gram med spöt. Men då va inte toppen med utan man kastade med den undre delen. Toppen va som blöt trasa med dom vikterna på. konstigt nog kastade spöt bättre med den belastningen. I det läget agerade 3 eller 4:de spö-öglan som toppögla, allt ovanför bara sladdrade med.Ursprungligen postat av dr00l Visa inläggOm man kikar lite på hur de själva beskriver spöt så borde det ju inte vara några problem att kasta "XXL Shads"
... Jaja, jag fick i alla fall byta in det så nu väntar jag på ett Roots 7'9"
VARFÖR fick du byta in ett använt spö ? ? ? hade det gått av ? ?? ? återförsäljarna kanske har direktiv från leverantören att ta emot alla klagomål utan knussel, tycker det är mer å mer som ger en känsla av gravad hund här.
Det finns två ting som är oändliga - universum och människans dumhet, Men när det gäller universum är jag inte helt säker. [Albert Einstein]
Att klaga är som att sitta i en gungstol – du har något att göra men du kommer ingenstans. [Dalai Lama]
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Visa upp era ambassadeurerav DonosoLägger upp en bild på min 6500 Pro Rocket. Använde den tidigare till torskfiske i Öresund, men när det...1 Foto
-
Kanal: Allmänt om fiskeutrustning
2025-07-14, 15:30 -
-
av ToolazyTja.
har denna rullen fick den av en bekant för kanske 15år sedan
jag fick även med 2 flugspö...5 Foton-
Kanal: Allmänt om fiskeutrustning
2025-07-12, 09:00 -
-
Svar till Fråga om gammalt träspö.av Jimmbalaiah3 Foton
-