Visa fullständig version : Skulle du nappa på "veckans erbjudande" ?
Jag har planer på att införa "veckans rabatterade produkt" på förstasidan av Fiskesnack.com
Produkten skulle i sådana fall komma från någon av de företag som har en banner här på sidan och vara lite rabatterad. Hur många % vet jag inte nu utan vill mest kolla om någon är intresserad av sådana erbjudanden.
Svara gärna i omröstningen och det går att kryssa i flera val.
avkroken
2004-09-22, 21:15
Visst är det bra att kunna få lite reklam om rea prylar.
El Crapone
2004-09-22, 21:22
Klart att detta skulle vara intressant.. Är det ett bra erbjudande borde väll alla nappa? :)
ANnars är det ju något fel :banana:
Bara om det generar ¤ till sidan!
Sedan är det ju mest upp till vad det är och var det finns.
Kan inte svära mig fri från att nappa, men kan inte garantera det heller..
Jag hoppas det blir av Bergman. Man kan ju också ha månadserbjudande!
:banana:
Jag tycker det låter som en trevlig idé. Jag har i.o.f.s inte varor som tilltalar en majoritet, men om intresset finns så skulle jag gärna 'bjuda till'.
Jag hoppas det blir av Bergman. Man kan ju också ha månadserbjudande!
:banana:
månadserbjudande låter som en bra ide´, då kanske det blir lite mer % på priset än om det handlar om veckoerbjudanden.
Jag beställer gärna av "veckans rabatterade produkt". Kanske inte alltid men när det är nåt som passar mig. Men jag tycker att detta skulle vara bra om det genererar pengar till FS för att hjälpa till med finansieringen av denne sidan.
:wow3: Verkligen en bra ide, både vecko & månads erbjudanden.
Se bara till att det gagnar Fiskasnack.... :goodwork:
Flygfisken
2004-09-22, 23:46
Mycket bra ide" Bergman:)
Flugspöviftaren
2004-09-23, 08:12
Klart man är intresserad om det är en bra produkt till ett väldigt bra pris!
Kan det sen gagna fiskesnack.com:s utgifter så är det ännu bättre.
En god idé och sådana skall främjas!
Så var det där om jag kommer att utnyttja erbjudandena. Följande förutsättningar måste vara uppfyllda.
Rätt vara = Behovet av just den varan är sedan länge definierat av mig,
Rätt pris = Jag ska verkligen känna att det är ett mycket bra pris på just den varan och
Vid rätt tillfälle = Jag har faktiskt råd att köpa varan,
Finns alla förutsättningarna, så kanske jag slår till.
Saknas någon av ovan nämnda förutsättningar är jag ingen köpare. :ogen:
Verkar som det första erbjudandet blev poppis iallafall. Slutsålt över natten är ett ganska ok betyg.
Får se vad vi hittar på till nästa gång. ;)
Kan knappt vänta till dess... :hoppa:
Blir det veckovis eller lite hur som helst på erbjudandena?
Verkar som det första erbjudandet blev poppis iallafall. Slutsålt över natten är ett ganska ok betyg.
Satt och jobbade hela förmiddagen. Så jag gjorde ett bom pass! :mad:
Får väl bita i det och fixa en ändå. :ogen:
Annars ville jag nog oxo haft minst en fegis.
Kul att Attitude tar det första + i kanten på FiskeSnack. Fast inte så förvånande.
mvh.
/*
Är det detta som kallas produktplacering, mothugg, paus, erbjudande ?
*/
Carpoholic
2004-09-25, 13:36
Gratis är gott, gratis är bäst :hoppa:
etuna_alex
2004-09-25, 13:51
ett mycket bra förslag men gärna på lite större prylar typ rullar spön väskor m.m tycker jag! :buga:
/*
Är det detta som kallas produktplacering, mothugg, paus, erbjudande ?
*/
Hehe, man skulle kunna tro det men när mothugget lades in så hade jag inte planerat något erjudande ännu.
Att vi valde bombern var kanske for att vi hade 30 i lager pa den, manga beten har vi bara 10-15 i lager pa. Sedan att ngn annan hade gjort lite produkt placering gjorde det lite kul. Vi har absolut inget med det mothugget att gora. Nasta erbjudande kommer jag planera i forvag och kanske ta in 50-60 av den varan bara for att flera ska fa chansen.
MVH
Jenk
Bra initiativ! Veckans erbjudande är ju något som gynnar såväl fiskesnack, säljare som köpare. Detta kan kanske också vara ett sätt att få in nya sponsorer då vinsten för säljaren både blir mycket konkret och snabb. Vet man att säljaren får xx antal produkter sålda blir ju detta ett bra säljargument då fs letar sponsorer.
Nu fungerade bomber-erbjudandet kanske extra bra för att AB passade på efter mothugget (inget fel i det), men det borde ju fungera även för andra produkter.
Så länge det är bra produkter som erbjuds är jag bara positiv!
vilken dag i veckan kommer veckans erbjudande???
Att vi valde bombern var kanske for att vi hade 30 i lager pa den, manga beten har vi bara 10-15 i lager pa. Sedan att ngn annan hade gjort lite produkt placering gjorde det lite kul. Vi har absolut inget med det mothugget att gora. Nasta erbjudande kommer jag planera i forvag och kanske ta in 50-60 av den varan bara for att flera ska fa chansen.
MVH
Jenk
Tro inte jag är annat än litet avis, av typ 'jag ville oxo' till skillnad från får inte jag skall ingen annan.
Fast jag tycker det är mycket trevligt initiativ.
Jag trodde inte det var en djuptgående konspiration, och även om så vore kan man ju leva med den.. Fast det var som sagt litet kul.
Attitude har all heder av att vara först ut på banan, och som jag sa tidigare, jag är inte förvånad. Bara litet snopen av att de dagar jag inte sitter och kollar FS-sidan varannan timme, DÅ... Hm, där kan man misstänka konspirationer. Nåja jag skall ha litet tafs grejer mm. iallafall, fast det kommer senare.
Mvh!
Everflow
2004-10-07, 16:46
Ge mig en trollingbåt??
go for cobbz crazy shad 17 nuked perch man ser den ju överallt.. :)
Bulkspole Suffix XL strong kanske?
GardenGnome
2004-10-29, 12:24
Lysande initiativ! :ogen:
Veckans erbjudande skulle kunna vara linor, tafsar, beten och andra "små" saker.
Månadens vara skulle kunna vara större och dyrare saker som spön, rullar, vadare och sånt som man tror sig ha råd till när lönen kommer!
Jag är helt klart intresserad! Och skulle det någon gång bli så att visa kortet bågnar så det inte får plats i fickan! :rockbanan
esoxlucius74
2006-02-19, 20:39
Vilket erbjudande?? :peta:
Svårt att gissa en vara, ett pris, osv...
Ja det var länge sedan det var något erbjudande ut här nu...
Är det kanske något på gång? Snart är det dags för vårfiske.... :fiska1:
Mvh jojo
En god idé och sådana skall främjas!
Så var det där om jag kommer att utnyttja erbjudandena. Följande förutsättningar måste vara uppfyllda.
Rätt vara = Behovet av just den varan är sedan länge definierat av mig,
Rätt pris = Jag ska verkligen känna att det är ett mycket bra pris på just den varan och
Vid rätt tillfälle = Jag har faktiskt råd att köpa varan,
Finns alla förutsättningarna, så kanske jag slår till.
Saknas någon av ovan nämnda förutsättningar är jag ingen köpare. :ogen:
En klok man den där BeBest!
Behovet av att komplettera utrustningen är konstant men som allt annat styrs det av ekonomin.
Men visst! Kommer rätt erbjudande vid rätt tillfälle så nog kommer jag att handla.
Så kom igen alla fiskeutrustningsnasare!!! Ge oss ett erbjudande vi inte kan säga nej till!!!!!!!
//Tantor
Negus negesti
2006-02-23, 22:42
Lite OT, men är det inte ganska märkligt att det inte är 100% på "Ja, om produkten verkar bra"? Varför skulle man vilja köpa något som INTE verkar bra?? :wink:
Lite OT, men är det inte ganska märkligt att det inte är 100% på "Ja, om produkten verkar bra"? Varför skulle man vilja köpa något som INTE verkar bra?? :wink:
är att det är högre % på om priset är rätt. Är det samma sak som att flertalet som röstat köper skitgrejer bara det är billigt?
//Fred
Unregistered 1
2006-03-14, 21:27
Självklart sku jag handla om det var prylar jag behöver eller tycker ser sjyssta ut och priset är rätt.
FRB: Även av dig. Återkommer om en Ambis...
Tror både vecko och månads erbjudande skulle vara smart.
Veckoerbjudande gör troligtvis att det blir fler besökare på denna sida och månadserbjudande gör att folk hinner spara ihop eller få lön och hinner köpa prylen.
Så vecko erbjudandet kanske bör vara billigare varor och månads erbjudandet lite dyrare saker.
Kanske är en bra ide att ha flera varor på veckans erbjudande som ökar möjligheten till fler varor sålda så det blir mer ekonomiskt för dom inblandade företagen.
Är kanske inte så ekonomiskt att sälja en grovt rabatterad pryl för 100:- för ett företag med allt vad det innebär med att få iväg varan osv.
Har man flera veckans erbjudande ökar möjligheten till att folk köper mer och det blir mer lönsamt och intresset för ett sammarbete från företagen ökar.
Lite tankar bara!
simmofish
2008-03-06, 18:21
Mycket bra idé!!
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.