handdator

Visa fullständig version : Henrik R

jiggen
2003-02-10, 14:55
nja jag var där för första gången (praktik + sommarjobb)
det där med trevligt att träffa andersF kan ju disskuteras, han tänker så att säja till sitt bästa i första hand som är lite synd!
hade tänkt att söka i år men lönen är tyvärr inte så stabil (72/h)
så jag fick ett fabriksarbete nu till sommaren som ger mig 120/h så då tar jag det istället sen kan jag ta mina pengar o spön o resa iväg för fiske istället........men ska nog till västervik någon gång o dra några gäddor iaf + lite festande :cheers:

Stizo
2003-02-10, 19:17
Originally posted by jiggen
nja jag var där för första gången (praktik + sommarjobb)
det där med trevligt att träffa andersF kan ju disskuteras, han tänker så att säja till sitt bästa i första hand som är lite synd!
hade tänkt att söka i år men lönen är tyvärr inte så stabil (72/h)
så jag fick ett fabriksarbete nu till sommaren som ger mig 120/h så då tar jag det istället sen kan jag ta mina pengar o spön o resa iväg för fiske istället........men ska nog till västervik någon gång o dra några gäddor iaf + lite festande :cheers:

Jag hänger inte med? ;)

jiggen
2003-02-11, 13:57
du ska alltså till västervik iår skrev du va??? typ 14veckor???
:oj:

Mr.Dna
2003-02-12, 14:58
Var i gryts Skärgård i somras. Fick inte ett skit..Mer än en jävla massa flugfångad vitfisk och lite abborre..

Kiwi
2003-02-12, 15:46
MR.dna: det är väl inte så dåligt vitfisk på fluga är ju bra!

Exox
2003-02-12, 15:56
å jiggen. Man kan ju bara hålla med om v-vik. Men tänk på stackars Hwasser att han ska få stå ut med pappa anders hela sommaren

jiggen
2003-02-13, 10:12
mmm vad kan man säja on anders F!!!!! bra att han har adopterat hwasser iaf :asflabb2:

Henrik R
2003-02-14, 15:29
Nja tänker på sig själv? Hmm har då inte jag märkt så mycket av!
Beror väll på hur man själv är.! :rolleyes:

Var förbi campen i somras och hämtade min gamla regnjacka.. Du kanske var där då?
Ja ja skit samma men bra fiske var det i alla fall.. heheh

Henrik R
2003-02-14, 17:14
Originally posted by JJJ78
Jag hänger inte med? ;)

Jiggen
hehe nej v14 ska jag ner och sparka i gång hela ruljansen det är dom en tradition nu för tiden :wow3:

Hur länge jag stannar? det vet jag inte? tills jag tröttnar?:oj: