Visa fullständig version : Henrik R
nja jag var där för första gången (praktik + sommarjobb)
det där med trevligt att träffa andersF kan ju disskuteras, han tänker så att säja till sitt bästa i första hand som är lite synd!
hade tänkt att söka i år men lönen är tyvärr inte så stabil (72/h)
så jag fick ett fabriksarbete nu till sommaren som ger mig 120/h så då tar jag det istället sen kan jag ta mina pengar o spön o resa iväg för fiske istället........men ska nog till västervik någon gång o dra några gäddor iaf + lite festande :cheers:
Originally posted by jiggen
nja jag var där för första gången (praktik + sommarjobb)
det där med trevligt att träffa andersF kan ju disskuteras, han tänker så att säja till sitt bästa i första hand som är lite synd!
hade tänkt att söka i år men lönen är tyvärr inte så stabil (72/h)
så jag fick ett fabriksarbete nu till sommaren som ger mig 120/h så då tar jag det istället sen kan jag ta mina pengar o spön o resa iväg för fiske istället........men ska nog till västervik någon gång o dra några gäddor iaf + lite festande :cheers:
Jag hänger inte med? ;)
du ska alltså till västervik iår skrev du va??? typ 14veckor???
:oj:
Var i gryts Skärgård i somras. Fick inte ett skit..Mer än en jävla massa flugfångad vitfisk och lite abborre..
MR.dna: det är väl inte så dåligt vitfisk på fluga är ju bra!
å jiggen. Man kan ju bara hålla med om v-vik. Men tänk på stackars Hwasser att han ska få stå ut med pappa anders hela sommaren
mmm vad kan man säja on anders F!!!!! bra att han har adopterat hwasser iaf :asflabb2:
Henrik R
2003-02-14, 15:29
Nja tänker på sig själv? Hmm har då inte jag märkt så mycket av!
Beror väll på hur man själv är.! :rolleyes:
Var förbi campen i somras och hämtade min gamla regnjacka.. Du kanske var där då?
Ja ja skit samma men bra fiske var det i alla fall.. heheh
Henrik R
2003-02-14, 17:14
Originally posted by JJJ78
Jag hänger inte med? ;)
Jiggen
hehe nej v14 ska jag ner och sparka i gång hela ruljansen det är dom en tradition nu för tiden :wow3:
Hur länge jag stannar? det vet jag inte? tills jag tröttnar?:oj: