Visa fullständig version : Attitude Baits
Har inte handlat något från dom ännu men har hört att dom ska vara riktigt grymma och ha grym service :)
Hade tänkt att beställa en Cobb's Crazy därifrån och undrar hur lång leverans tid dom har? Ska nämligen bort på fredag och fiska i någon vecka och om den inte kommer tills dess så väntar jag med att beställa. Så, ni som har beställt därifrån hur lång tid tog leveransen? :peta:
kenta_85
2005-06-19, 18:51
2-3 dar max skulle jag tro, dom har schysst service helt klart!!
Trevligt, då beställar jag nog snart :D
Flygfisken
2005-06-19, 22:50
1-2 dagar högst! oftast när jag beställer, tar det bara 1 dag:-)
konstigt nog har jag fått hem prylarna efter 1-2 dagar. grym affär
får hålla med dom föregående talarna jävligt bra service med frakten inräknat i priserna o snabb leverans beställde den 21 fick paketet den 23 :appl:
Beställt lite idag för första gången från AB. Får se om de stämmer med snabba leveranser.
Du kommer fa dina grejor sa fort som mojligt men killen som skickar tog semester idag. Han kommer skicka dina grejor pa mandag. Lite oturligt med midsommar helgen. Sorry. Ska be honom lagga i ngt extra som plaster pa saren. Vad bestallde du??
Jenk
Attitudebaits
Har ännu inte fått någon leverans, hoppas på de idag eller imorgon. Beställde Surfstrand Micro Supreme, som sagt inget jag behöver på rotmos, men jag hoppas att allt flyter så man kan beställa mer nästa gång.
Fick leverans idag. Beställde förra torsdagen (fredag va midsommar) leverans idag torsdag.
4 arbetsdagar lev tid.
Midsommarhelgen är nog förklaringen vad gäller leveranstid. Har köpt en hel del prylar (mest beten men även ett spö) och kan bara ge högsta betyg! Normalt väldigt snabba leveranser. Så mer blir det nog framöver när nya båten skall riggas!
Flygfisken
2005-07-01, 15:51
Vill bara säga att jag beställde på tors morg vid 08:00 tiden, och fick mina grejor idag på fre!!! det kallar jag suveränt!!! Anders och robban gör ett riktigt kanonjobb på Attitudebaits, fortsätt så:-)
Nä, nu ska jag ut å fiska!
PMa mig din address sa ska du fa ngt som plaster pa saren. Det var tyvarr midsommar.
mvh
Jenk
Captain_Lovestar
2006-05-18, 23:38
Passar på att lyfta denna tråd igen. Jag beställde två beten härom dagen från attitude, och trots lite strul med Paypal hade jag mina beten inom en vecka. Bra priser, bra service.
Keep up the good work, Attitude Baits! :D
Vad blir fraktkostnaderna på en Cobbs Crazy då??? :rockbanan
Vad blir fraktkostnaderna på en Cobbs Crazy då??? :rockbanan
Tjenare!
Frakten på attitudebaits är inräknad ipriset. Så det tillkommer ingen frakt. Kanon bra tycker jag för då vet man var man hamnar prismässigt :)
EuroPike
2008-04-04, 13:40
Jag beställde ett bullespö från attitudebaits i förra veckan men det har fortfarande inte kommit. Över en vecka sen. Jag sökte runt här å hittade denna tråden så ja passade på å skriva i den ist.
Hoppas mitt spö kommer snart. Ska beställa en massa bullar å wobblers därifrån om några veckor oxå men få se hur lång tid de tar innan ja får spöt först.
Kan ta lite längre tid eftersom spö'n oftast skickas med bussgods. Den enda gången det tagit lite längre tid att få hem beställningen från attitudebaits var när jag köpte nytt spö för att bussgods tog tid på sig, var i stugan i söderomsjön mellan alfta och edsbyn då.
Lätt bästa fiskeshopen jag köpt från, grym service, stort sortiment och bra priser.