Visa fullständig version : Stor "villha" faktor
The Loomis Man
2007-03-27, 22:17
På Magics (????) förra båt som nu säljs igen...
http://www.blocket.se/vi/11146962.htm?ca=18_s
:elgura:
Någon med bil som vill pröjsa och dra runt den där pjäsen åt mig? Annars är "vill ha faktorn" = 0,
The Loomis Man
2007-03-27, 22:45
Någon med bil som vill pröjsa och dra runt den där pjäsen åt mig? Annars är "vill ha faktorn" = 0,
:winner: :winner: :winner:
På Magics (????) förra båt som nu säljs igen... Stämmer, han som köpte den av mig skulle bara ha den över sommaren som leksak. :rolleyes:
Så här såg båten ut när den var fullutrustad:
Någon med bil som vill pröjsa och dra runt den där pjäsen åt mig? Annars är "vill ha faktorn" = 0,Världen vore mycket tristare om alla tyckte likadant... :cool2:
Världen vore mycket tristare om alla tyckte likadant... :cool2:
Jag har inget emot att ha tillgång till en vädertålig båt men för närvarande har jag ingen båtdragare eller stålarna att skaffa bil och schysst båt. Följaktligen får jag tvinga mig till att kupera habegäret! :)
Mycket trevlig, håller med dig om vill-ha-faktorn!
PudDphantom
2007-03-28, 15:16
Stämmer, han som köpte den av mig skulle bara ha den över sommaren som leksak. :rolleyes:
Så här såg båten ut när den var fullutrustad:
magic: var du nöjd med med Optimax 225an, var det nå problem med den? Har köpt en 225 Optimax Saltwater som monteras på båt i veckan.. skall bli skoj o se hur den går:banana:
magic: var du nöjd med med Optimax 225an, var det nå problem med den? Har köpt en 225 Optimax Saltwater som monteras på båt i veckan.. skall bli skoj o se hur den går:banana:
lite bilder på båten sen när den är färdigbestyckad...
PudDphantom
2007-03-28, 15:29
lite bilder på båten sen när den är färdigbestyckad...
Skall fixas, hade tänkt att ha med en 10+ gädda iförgrunden, o sen lite båt i bakgrunden.. Förhoppningsvis skall allt funka till lördag, men iaf söndag så man kan fara ut o släpa lite mört:winner:
Skall fixas, hade tänkt att ha med en 10+ gädda iförgrunden, o sen lite båt i bakgrunden.. Förhoppningsvis skall allt funka till lördag, men iaf söndag så man kan fara ut o släpa lite mört:winner:
byta land då, eller i alla fall kommun :)
PudDphantom
2007-03-28, 15:36
byta land då, eller i alla fall kommun :)
Jo det lär nog vara mång lyckosökare på ett å samma ställe i helgen e jag rädd för.. Men på våra ställen ligger nog isen ett tag till:(
Skall du ut i helgen?
Jo det lär nog vara mång lyckosökare på ett å samma ställe i helgen e jag rädd för.. Men på våra ställen ligger nog isen ett tag till:(
Skall du ut i helgen?
hela helgen
magic: var du nöjd med med Optimax 225an, var det nå problem med den? Har köpt en 225 Optimax Saltwater som monteras på båt i veckan.. skall bli skoj o se hur den går:banana:Mycket nöjd. :elgura: Bara mullret av en 225:a Optimax är värt halva pengen.
PudDphantom
2007-03-28, 18:04
Mycket nöjd. :elgura: Bara mullret av en 225:a Optimax är värt halva pengen.
Hehe det låter ju bra det.. jo det e ljuv musik som kommer ifrån dem.. hört att tom gäddorna gillar det:cool3:
Hehe det låter ju bra det.. jo det e ljuv musik som kommer ifrån dem.. hört att tom gäddorna gillar det:cool3:Japp, alla rovfiskar inom trehundra meter kommer farandes med gapande käftar... (eller var det fiskare?)