Visa fullständig version : Hjälp! Pedalstyrd elmotor från USA?
Tänkte om nån hade ett förslag på hur man tar hem en pedalstyrd elmotor från USA? USPS dvs amerikanska postverket har en begränsning på 46 tum på paketen dom kan skicka (rigglängden på en Minn Kota Powerdrive V2 50 är 48 tum). UPS vill ha 4000 för att skicka hem en.
Tänkte bara om nån hade nån lösning? Eller är det bara Cabelas och deras 40% i frakt som gäller?
Tacksam för all hjälp
Pikopath
2007-09-22, 01:21
Cabelas...eller var det bass pro sender ikke elektroniske dingser hit, ihvertfall. Jeg snakka med dem for ikke lenge siden og da var svaret at både el-motor og ekkolodd sendte de ikke "to your country". Nå er jeg i Norge, men sjekk med dem først.
JEg er i samme båt som deg, jeg kjøpte en minn kota for $100 når jeg var der, men får den fan ikke hjem :(
Michael
Mad Dane
2007-09-22, 09:01
Vi skal snart ta hem ett parti med elmotorer från USA... Bara att höra av sig till AB
Tänkte om nån hade ett förslag på hur man tar hem en pedalstyrd elmotor från USA? USPS dvs amerikanska postverket har en begränsning på 46 tum på paketen dom kan skicka (rigglängden på en Minn Kota Powerdrive V2 50 är 48 tum). UPS vill ha 4000 för att skicka hem en.
Tänkte bara om nån hade nån lösning? Eller är det bara Cabelas och deras 40% i frakt som gäller?
Tacksam för all hjälp
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.