Visa fullständig version : Fiskebutiken.tk
B3 Jonas
2003-01-01, 20:43
Hej gott folk nu startar jag upp fiskebutiken.tk har just nu ett kanon erbjudande på pimpelspö samt mini multirulle, kolla in på http://www.fiskebutiken.tk Ursäkta grafiken och den enkla sidan men orginalet är på gång med komplett köpfunktion mm.
billigaste Mulltin jag set!:wow1:
B3 Jonas
2003-01-02, 12:08
Jo priset är väldigt bra och lika så är kvaliten. Har även ett par till erbjudanden på gång så håll ögonen öppna.
Hördudu Fiskebutiken. Skall du göra reklam kan du väl tala om vem du är.... Det går inte ens att öppna "om företaget" på din hemsida.
B3 Jonas
2003-01-02, 15:53
Hej Jan,
Jag sitter precis och mekar med sidan, håller på att implementera en butiksfunktion, sidan jag har uppe nu är tunn och jag lovar snarast mycket mer information och produkter.
/Jonas Andersson
B3 Jonas
2003-01-18, 00:12
Hej gott folk,
Med tanke på min nuvarande design så postar jag en skiss på den nya layouten på vår Onlinebutik http://www.kaliko.com/polka. Jobbar nu mest på att få ordning på Produktsortimentet som nu ligger på en bra bit över 10000 artilkar. Hoppas att jag får upp allt någon gång under min livslängd :) visionen är fortfarande öppnings dag 2003-01-30 med massor av fina erbjudandensom flugfiske set och bind matrial mm. Dock kommer sortimentet att växa med tiden då det är oerhört tidskrävande att få in fina foton och manuellt lägga upp allt. Nytt är produkter som Sjösländan, bäcksländan och nya Fjällsländan serien. Vi har även massor av spöbyddnads matriel och produkter, Vi kommer även att bli återförsäljare av en del annat smått och gott som visar sig med tiden. Just nu lägger vi bara upp produkter som vi har fina bilder på men om så önskas kan vi lägga upp resterande tyck gärna till, Ha en bra kväll !
Jonas Andersson
B3 Jonas
2003-01-21, 00:37
Nu finns det jerkbaits för dom som gillar det.Sportfiskebutiken Online (http://www.ingaro-consulting.com/fiske/shop)
Black Level, var kommer det ifrån? Bra viktklass dvs 40-100g/mvh rapala
B3 Jonas
2003-01-21, 10:53
Det är ett svenskt tillverkat spö av bra kvalitet.
Hur vet jag om att de inte är en lurendrejjeri firma?
B3 Jonas
2003-01-21, 12:52
Jag är ny men inte oseriös, jag kan skicka dig en kopia på mitt registreringsbevis.
B3 Jonas
2003-01-21, 13:01
Mitt organisationsnummer är 750204-0292 med momsregistrering SE750204029301 firman heter Ingarö Consulting. Kolla på www.prv.se vet jag.
Inte säker med det är väll plugar och inte poppers som dom ligger under
http://www.ingaro-consulting.com/fiske/shop/
Quivertip
2003-01-21, 15:36
Jag beställde en multirulle direkt. Det skall bli kul att testa en rulle i den prisklassen. Är den bra så kommer flera beställningar.:sol:
B3 Jonas
2003-01-21, 20:19
Originally posted by oringen
Inte säker med det är väll plugar och inte poppers som dom ligger under
http://www.ingaro-consulting.com/fiske/shop/
Helt sant, ordnat nu tack för att du gjorde mig uppmärksam på det.
B3 Jonas
2003-01-21, 20:30
Originally posted by Quivertip
Jag beställde en multirulle direkt. Det skall bli kul att testa en rulle i den prisklassen. Är den bra så kommer flera beställningar.:sol:
Jag lägger upp en ny högupplöst bild på den nya modellen imorgon kväll.
Quivertip
2003-01-21, 20:45
Det låter mycket bra. Vi hörs.....
Produktkommentarerna är inte klara antar jag?
Tex meningen "Kraftfullta spön med noggrant avvägd aktion att användas vid nordiskt fiske."
Den mfl får ju inte sidan att verka speciellt seriös men det är kanske bara utkast som ligger uppe?
B3 Jonas
2003-01-21, 22:20
Precis, jag har ännu inte fått upp alla text så på vissa produkter ligger leverantörernas berättelser om sina produkter och dom är inte allt för roliga. Hoppas dock hinna skriva om det mesta till helgen.
B3 Jonas
2003-01-23, 00:22
Hej,
Här kommer bilderna jag lovade, fick inte till dom 100% då sonen min fick för sig att det var dags och bli sur.
http://www.ingaro-consulting.com/minimulti1.jpg
http://www.ingaro-consulting.com/minimulti2.jpg
B3 Jonas
2003-01-28, 21:01
http://www.ingaro-consulting.com/fiske/shop/nydesign
återstår en hel del, men man börjar se slutet. I veckan kommer hela flugbindnings sortimentet upp.
Fire Tiger
2003-01-28, 21:14
Hur många är det som jobbar på firman?
B3 Jonas
2003-01-28, 23:03
Vi är två personer idag som jobbar full tid.
Kanon ! Blir bara bättre och bättre på hemsidan nu ...
Säg till när vi ska fixa till forumet för dig.
B3 Jonas
2003-01-30, 23:45
Nu har vi lanserat den nya designen ta gärna en titt på www.fiskebitken.tk om en vecka ligger via på en .se istället
ha en bra kväll
Fire Tiger
2003-01-31, 19:12
Det ska väll vara www.fiskebutiken.tk och inte fiskebitiken?
B3 Jonas
2003-02-01, 01:01
Så sant, börjar bli lite sliten nu så det är nog på tiden att man sover ut lite :) man får ju hoppas på att min stavning förbättras då också !
B3 Jonas
2003-02-02, 23:32
Jag tänkte anordna en flugbindartävling med röstning här på fiskesnack.com för er som är intresserade läs mer på min sida www.fiskebutiken.tk
tittade lite på din hemsida igen och allting verkar vara till bra priser förutom jerbaiten ett tips är att du sänker priset lite på dom. det handlar inte om att jag inte tror att dom är dåliga men jag själv skulle inte lägga ut 150-200 spän på ett bete jag inte vet är bra eller funkar överhuvudtaget bara ett tips annars jätte bra!;)
Är det någon som har nån Fishtec haspelrulle? Såg att du "Fiskebutiken" hade lite utav det på lager. Är den bra? :(
Förresten! Snygg design på fiskebutiken.tk! :headbang:
B3 Jonas
2003-02-04, 22:08
Originally posted by Tobbger
Är det någon som har nån Fishtec haspelrulle? Såg att du "Fiskebutiken" hade lite utav det på lager. Är den bra? :(
Förresten! Snygg design på fiskebutiken.tk! :headbang:
Jag kör själv Fishtec rullarna när jag fiskar havsöring helt oki rulle, finns ju bättre rullar men då kostar det ju därefter också. Jag kan skicka dig en bättre bild på rullen om du vill det. Tack för ditt omdömme om designen var väldigt glädjande. menyerna kommer dock omarbetas så fort så möjligt så det blir lite lättare och klicka runt.
Hör av dig framöver om du är intresserad av rullen.
Funderar lite på ett sånt spö som du hade, Black Level, men det blir nog ett lite mer "känt" märke tror jag. Men kul att fler startar fiskebutiker, sortimenten exploderar ju snart:hoppa:
Hej.
Jag kör inte Windows och det blir problematiskt med browsern jag kör (Mozilla 1.2.1 Mozilla/5.0 (X11; U; FreeBSD i386; en-US; rv:1.2.1) Gecko/20030316)
Fonterna blir otroligt små, knappt så jag ser dem.
B3 Jonas
2003-05-30, 13:38
Originally posted by ljohan
Hej.
Jag kör inte Windows och det blir problematiskt med browsern jag kör (Mozilla 1.2.1 Mozilla/5.0 (X11; U; FreeBSD i386; en-US; rv:1.2.1) Gecko/20030316)
Fonterna blir otroligt små, knappt så jag ser dem.
Jag får kolla upp det problemet.
/Jonas
Det problemet ligger inte hos hemsidan utan font inställningarna i x och mozilla...jag kör också mozilla och sidan ser mkt bra ut för mig!
Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.3) Gecko/20030313
Quivertip
2003-07-28, 23:39
Saknar meteprylar.
B3 Jonas
2003-07-29, 09:22
Originally posted by Quivertip
Saknar meteprylar.
Så sant så, har massor i sortimentet men har inte hunnit påbörja någon uppläggning av dessa då jag i första skedet lägger upp flug och spinn sortimentet. Den stora efterfrågan av Jerkbaits har även det kommit i mellan då jag blev tyungen att lägga upp hela det sortimentet.
Har du några speciella önskemål så kan jag försöka att hinna lägga upp dessa.
Hälsningar,
Jonas
grebgokz
2004-10-19, 16:56
Ingen av ovan angivna länkar fungerar.... inte bra reklam... eller har firmat fått slå igen... kanske
B3 Jonas
2004-10-19, 20:30
nädu långt därifrån ligger nu mer på www.sportfiskebutiken.se sedan ett år tillbaka.
Det finns ju just inget mer än det som finns på startsidan.
Hadde du billiga multisar föresten ?
grebgokz
2004-10-22, 11:51
hmm verkar vara spinn sektionen som inte fungerar... ialla fall inte för mig.. eller har allt spinn gått ut ur sortimentet?
B3 Jonas
2004-10-22, 11:54
vi bygger om sortimentet just
Vad är det för multirullar du har??
Får ingen info på din webshop!! :( :mad:
Vill inte vara taskig men föreslår Sumpans sportfiske, samma rulle + spö 170 kr
Fiskebutiken: Din titel är lite förvirrande..
SpecimenHunter_Rasmus
2005-01-01, 16:00
Fortfarande inget mete?
Fortfarande inget mete?
Vår huvudinriktning är spinn-, jerk- och flugfiske. Vårt måtto är att kunna erbjuda produkter med bra kvalité. Vi har helt enkelt inte råd att hantera reklamationer på billiga och undermånliga produkter. Vi säljer inget som vi inte har hårdtestat. Givetvis vore det önskvärt att vara så helthetstäckande som möjligt. Tyvärr har vi inte tagit in mete i sortimentet, men vi kan alltid ta in det som efterfrågas. Vi är öppna för förslag så skriv ett mejl till oss och fråga bara. Epost: info@sportfiskebutiken.se
Mvh
Quincy Wu, www.sportfiskebutiken.se
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.