Men jag åker en Chevrolet från -72...:-D
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Köpråd Multirulle
Collapse
X
-
Nej, utvecklingen har inte gått framåt! (Säger Cannonball som samlar på vinylskivor/stenkakor från -40 och 50-talet och har fett i håret...)
Helst hade man ju fiskat med ett gammalt Arjon stålspö och en record 1500...
Ursprungligen postat av tonyex Visa inläggJag trodde likadant, men sen hände saker. Nu är det svårt att gå tillbaks.
Och jag menar att jag verkligen älskade min 2500, min 5501 Raket och min 1601 IAR.
Gubbar (inte illa menat), amba är fantastiska grejer , men utvecklingen har gått framåt!
Häls /T
Kommentera
-
Det är ju därför man hänger här, för ni är så roliga!
//T
Kommentera
-
Äh, jag provfiskade polarens Daiwa Luna sittandes på ett Edge JB spö i helgen och den var ju rena skiten att fiska med!Ursprungligen postat av tonyex Visa inläggJag trodde likadant, men sen hände saker. Nu är det svårt att gå tillbaks.
Och jag menar att jag verkligen älskade min 2500, min 5501 Raket och min 1601 IAR.
Gubbar (inte illa menat), amba är fantastiska grejer , men utvecklingen har gått framåt!
Häls /T
Jag slängde tillbaka rullen och spöt till honom och påpekade för honom vilket skit han har köpt...
Eller var det så att det var bland det skönaste jag har kastat med !?
Kommentera
-
HenkeW, jag håller med! vad är det för sk1t din polare har köpt!
Häls /T
Kommentera
-
Bra gjort Henke, jag lyssnar om du behöver prata!
Ps. Jag redigerade bort lite i ditt inlägg...
Ursprungligen postat av HenkeW Visa inläggÄh, jag provfiskade polarens Daiwa Luna sittandes på ett Edge JB spö i helgen och den var ju rena skiten att fiska med!
Jag slängde tillbaka rullen och spöt till honom och påpekade för honom vilket skit han har köpt...
Kommentera
-
Även det här handlar väl om tycke och smak?! Äger och har ägt ett antal Shimanosar av hygglig sort, skitfina på många sätt och vis, men jag trivs bäst och fiskar helst med klassisk Ambassadeur när det gäller runda rullar. Vet inte varför, kanske har det med vana att göra men jag tycker att jag kastar säkrare och längre med en Rocket än en Calcutta oavsett om det står B eller TE efter den sistnämnda. Pratar vi LP så anser jag att en billig skitrulle =) som Citica E överglänser en Revo..Ursprungligen postat av tonyex Visa inläggJag trodde likadant, men sen hände saker. Nu är det svårt att gå tillbaks.
Häls /T
Kommentera
-
Onödigt, det håller jag med om. Det där kan bli riktigt dyrt min vän...Ursprungligen postat av ElCamino Visa inläggSkulle jag aldrig vågat prova....Då kanske jag varit tvungen att byta bil också... ;-)
Förresten, det är ju betydligt billigare att köpa UT Sea Trout Performance till din fina orange fiskrulle som du har som avatar.
Häls //T
Kommentera
-
Alla vet att en blå spole och kullagrad enkelvev ger ca 83% mer fisk. (87% om den är 35mm)Ursprungligen postat av Exxet Visa inläggMEN MEN man har ju en blå spole
Kommentera
Foton
Collapse
-
Satte in 1x karbonskiva och 1x av orginal 3x filtringar så nu är bromsen helt perfekt så det är redo...3 Foton
-
Kanal: Rullar
2025-09-04, 11:02 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Mooki, 2011-05-06, 09:17
|
41 svar
32 224 visningar