Visa fullständig version : vildmark
rilluren
2005-02-15, 21:07
det avsnittet då dom fiskar Abborre i Danmark och har en landskamp, är den nån som har det "nerrippat" till dataformat?
Flodebanan
2005-02-15, 21:10
det avsnittet då dom fiskar Abborre i Danmark och har en landskamp, är den nån som har det "nerrippat" till dataformat?
Precis tankat klart det. :) Lite taskig kvalite med nog bland det bättre av Vildmarks avsnitt :)
Men har ingen möjlighet att dela det p.g.a nytt datorinköp.
rilluren
2005-02-15, 21:12
vart hittade du den då?
Flodebanan
2005-02-15, 21:16
vart hittade du den då?
Hemlig FTP?;)
You got PM.
rilluren
2005-02-15, 21:21
fan oxå
;)
Flodebanan
2005-02-15, 21:25
fan oxå
;)
Det e la inget att klaga på blir bara bättre speed desto mindre :buga:
Vore sjysst om det fanns möjlighet för mig att ladda ned den också Flodebanan! :cheers:
rilluren
2005-02-22, 12:18
tog ner den men det var tyvärr itne hela filmen
=/
tog ner den men det var tyvärr itne hela filmen
=/
Mmm, märkte det med. Den bröts precis när det var som mest spännande :skaka:
trashmasta
2005-02-22, 13:12
vet att jag har sett det på datorn, och det bör ha vart min. jag kan göra lite spaningar efter det när jag kommer hem från jobbet, ifall ni inte redan fått tag på det alltså.
vet att jag har sett det på datorn, och det bör ha vart min. jag kan göra lite spaningar efter det när jag kommer hem från jobbet, ifall ni inte redan fått tag på det alltså.
Vore sjysst om du kan kolla upp det, sitter på Lunds universitets inavlade nät och har ingen access utåt på DC. Man vill ju se slutet :P
trashmasta
2005-03-10, 09:10
Vore sjysst om du kan kolla upp det, sitter på Lunds universitets inavlade nät och har ingen access utåt på DC. Man vill ju se slutet :P
Hittade det tyvärr inte på datorn... vet inte riktigt vart jag har gjort av det. Men jag skall se ifall jag kan jaga fatt på det.
Jag skriver en rad när jag hittat det. Jag vet ju att jag har det på ngt ställe...