Visa fullständig version : Några mer som är gäddfiskesugna o bor i jönköping?
crotalus81
2006-10-09, 01:01
Hej undrar om det är några mer här som bor i jönköping o brukar fiska i munksjön/rocksjön? Har själv båt i rocksjön.Den som är sugen på o meta gädda nån helg kan ju skriva.
magnus_isaksson
2006-10-09, 10:52
Tjena!!
Jag bor i Jönköping. Har min båt i Munksjön...
Meta gädda är alltid lika trevligt!
Jag ställer gärna på lite gurkafänge! ;)
//Magnus Isaksson
crotalus81
2006-10-09, 12:38
gott.Fått några stora i munksjön? Togs en över tio där vintern som var vet jag.Hade tänkt o fiska i någon av sjöarna till helgen vad sägs om det?
Tjenare!.. Jag ställer gärna på lite gäddmete..Har iofs de närmsta helgerna uppbokade.. Ska ner till stugan vid Kalmar o lägga ett par gädd och abborepass där nu.. Bor utanför jönköping..
magnus_isaksson
2006-10-09, 13:49
adda mig på msn så kan vi kanske styra upp nåt.
maange@hotmail.com
crotalus81
2006-10-10, 02:06
addat. Kommer köra gädmete fram tills isen lägger sig.Behöver bättra på mitt pb
jerkmaster_2
2006-10-10, 21:05
Alltid fiskesugen!
Adda mig på msn: jerkmaster_2@hotmail.com
Har båt i landsjön, ramsjön, noen, rocksjön + en på trailer.
Det är bara att adda mig på msn. goestaman@hotmail.com så ska vi nog bättra på ditt Pb =)
EuroPike
2009-10-12, 11:45
Inte jkpg men nässjö. Har båt i södra vixen och hästsjön. Hänger gärna på och testar dina vatten nån gång. Mete är alltid kul!
Ligger inne i lumpen men har permis nu hela veckan samt nästan varje helg.
Mattias1990andersson@hotmail.com - bara adda
fillefisk
2009-10-12, 15:11
Mattias hur går det för dig :)? ska hem på höstlovet och nöta munksjön.. kanske vi kan ta ett pass? Ha d!
EuroPike
2009-10-12, 16:59
Mattias hur går det för dig :)? ska hem på höstlovet och nöta munksjön.. kanske vi kan ta ett pass? Ha d!
Tjena! Jo det går bra! Har permis hela vecka:D är nog inte hemma på höstlovet dock. Har baskerprovet då. Helgen mellan v 43-44 är jag hemma. Antar att ditt lov börjar på fredag v 43? Isf skulle vi kunna ta ett pass den helgen!
flashieboy
2009-10-13, 12:50
Bor utanför Jönköping..
Men har aldrig testat fiske i "stadsjöarna" så det vore jäkligt trevligt..
fillefisk
2009-10-13, 14:04
Jag kommer hem från skolan helgen vecka 43, och sen blir det hårdkörning i munksjön hela veckan. kommer fiska från min buster s. om någon är intresserad av att hänga på en dag så hör av er så kan vi ta en tur.
Skitfiske på er!
Nisse med z:a
2009-10-17, 21:32
Tjena grabbar!
Vet nån av er nåt bra ställe att lägga i en trailerbåt på för att fiska munken och/eller rocksjön?
Har vart i Rocksjön för en massa år sen med Mats Kalenius, men sen dess har det inte blivit nåt.
Tacksam för tips.
Unconditional Hunter
2009-10-17, 21:45
Tjena grabbar!
Vet nån av er nåt bra ställe att lägga i en trailerbåt på för att fiska munken och/eller rocksjön?
Har vart i Rocksjön för en massa år sen med Mats Kalenius, men sen dess har det inte blivit nåt.
Tacksam för tips.
Finns en ramp som duger alldeles utmärkt att traila i munkis! Ligger vid rodd-klubben.. (sväng in vid tv4-huset. Efter ca 100m har du rampen på hö sida)
Rätta mig om jag har fel men tror att de e gratis att trlägga i å ta upp där..
Kör hårt!
Mvh
Nisse med z:a
2009-10-17, 21:53
Tack för den infon. ska se om man inte kan skrämma ut svärfar på lite mete.
Hur funkar mörtmetet i kanalen nu? Har vart bra innan bygget, men har inte vart där på en massa år.
Hej, jag är intresserad av fisketips i Vixensjöarna.
Hör gärna av dig.
MVH
Peter Ebbers / Jönköping