Visa fullständig version : Månads- eller årstopplista på förstasidan ?
Funderar på att göra om topplistan på förstasidan till en månadstopplista istället. Vad tror ni om den idén ? Rösta i omröstningen är ni snälla. Motivera gärna ert svar också. :)
Röstade års, men efter lite övervägande skulle jag nog ändra till månads, skulle vara kul å se vem som har fåt fetast gäddan t.ex mitt i sommaren, och inte nån rommstin madame mot vinterhållet
Tanken är att man ska kunna sortera på alla möjliga års- & månadskombinaioner i den avancerade listan. Förstasidan är ju bara toppfiskarna så personligen skulle jag gärna se att det blir lite jakt efter toppfiskarna varje månad. :)
trashmasta
2007-05-28, 23:21
månad kanske vore skoj. vore dock bra/kul om man kunde klicka på aktuell fisk för att se årsbästa. eller kanske tvärtom. man har år på förstasidan men kan klicka på varje fisk för att se största för alla månader...
På förstasidan ska det vara årsbästa! men gärna månads någon annanstans
månad kanske vore skoj. vore dock bra/kul om man kunde klicka på aktuell fisk för att se årsbästa. eller kanske tvärtom. man har år på förstasidan men kan klicka på varje fisk för att se största för alla månader...
Ja nåt bra måste jag hitta på när det gäller topplistorna. Man kanske rent av ska slumpa om man ska visa årslistan eller månadslistan.
Jag tycker både och !
Alltså två topplistor vore ju suveränt !
De borde du kunna fixa Bergman ; -)
Jag tycker både och !
Alltså två topplistor vore ju suveränt !
De borde du kunna fixa Bergman ; -)
Mja, vill helst inte visa båda topplistorna på förstasidan utan har tänkt bygga vidare på den här:
http://www.fiskesnack.com/topplistan/
Det får räcka med en topplista på förstasidan. Fårgan är hur jag ska konfigurera den ... ;)
Hur som helst är det läggdax nu ... sussa gott allihop !
Månadstopplista röstar jag för men båda skulle va klockers! :)
PojkenMedKepsen
2007-05-28, 23:57
Hade velat se månadens fiskar och fiskare helt enkelt :) Ett helt år är långt, och många duktiga fiskare har ingen chans att komma in om någon tar en jätte! Därför vill jag ha fler intervaller och mer intresse för den bredare massan.
Tack för mig :)
tycker den är bra som den är nu,gillar itne de andra förslaget !
Varför är de silver på vissa ?
En månadstopplista låter som en bra idé, då blir det större variation på listan och man kan ju ändå gå in och kolla på årslistan om man vill. Så byt till en månadstopplista på förstasidan, tror det skulle vara roligare så. Annars finns ju "risken" att se samma fisk på listan hela året om en jätte fångas redan i januari. ;)
Skulle vara trevligt med en månads-lista, sedan när man exempelvis klickar på gädda så får man se varje gädd-vinnare per månad och års-ledare...
Väldigt tätt i omröstningen ! Fler röster & åsikter ?
nattfiskarn
2007-05-30, 19:30
Båda två tycker jag! men jag tycker att årslisstan ska vara kvar om inte båda får plats, men sedan så saknar jag en fiskesnacks topplissta
Månads, blir lite fler som har chansen att vara med på topplistan,
Rally-Harry
2007-10-11, 13:43
Röstade på årslista,
men efter att ha läst alla inlägg så ändrar jag mig nog till månadslista.
Grävlingen
2007-10-11, 13:59
Varför inte en årstidslista??
Vår sommar vinter och höst!!??
Annars så röstade jag på månads alternativet eftersom man kommer få se fler fina firrar då! :)
Gaddkraelarn
2007-10-11, 17:04
Firrar ser jag gott om i fotoalbumet. Men som redan sagts 50 gånger, en avancerad månads & årslista vore kanoners!
Rasmus90
2007-11-09, 21:54
Röstade på månadstopplista
Röstade på månadslista. Jag blir trött på att se noyman hela tiden :peta:
Skulle va lite roligare om den uppdateras lite oftare.
Men jag ser gärna en årsbästa-länk ovanför.
Konkwista
2007-12-02, 17:07
Skulle inte vara dumt om det bara var svenska fiskar som kom upp på listan/listorna
Muskytracker
2007-12-02, 19:22
Månadslista blir bara rörigt... En årslista och en säsongslista är mitt förslag, typ är det vinter så heter listan vintersäsongen 2007-2008 osv.
GärsFiskarn
2007-12-03, 16:45
Vet ni vad ja tycker Ta med Gärs på topp listan kul o se om nån får nå större gärs än mig
Jag valde månads topplista för att de är mer tävling då.
Från Dogge94
Black Bee
2008-02-16, 16:48
Jag tycker man ska ändra till månadstopplista men att man ska kunna gå in och kolla på en för hela året
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.