Visa fullständig version : så har man blitt farsa oxå!!!!
igår måndagen den 30:e juni kom han äntligen! efter en ganska jobbigt graviditet och förlossning.
så jävla häftigt va det när man fick se sin lille son för första gången!!:hoppa:
va t.o.m så att det rann några tårar.
fakta om Liam:
3205 gram
50 cm
mer hår än va jag har.
snyggare än va jag är.
10 fingrar
10 tår
/lård jim
Majakovskij
2003-07-01, 19:53
Grattis
GRATTIS !!!!:appl: :hoppa: ;)
Grattis!
(Blev oxå fassa igår...till en liten kattfis på 4 veckor. Ungefär vad jag är mogen för :))
Ser du några tendenser till gäddfiskare i honom?
Matrim Cauthon
2003-07-01, 20:17
Härligt! och hoppas ni döper honom Liam ;) grymt bra namn
grattis
undrar hur länge de tar tills han tar sin första abborre :)
Stillborn
2003-07-01, 20:36
Gratulerar! Hoppas man får uppleva det en dag :)
Ingen C/R antar jag ;)
Nämen grattis grabben ! Nytt PB eller ? :)
Du måste få en större nästa gång ... hihi !
När blir whisky och cigarr då ? ;)
grattis, lycka till. Hoppas du köpt allting du vill ha för nu kommer allting handla om den lille i inköpen...
/3 barnsfar....
Grattis! Glöm ej att ta med pojken på fisketur sen när han börjar bli tillräkligt gammal... :)
Trolling
2003-07-01, 21:56
Grattis
esoxlucius74
2003-07-01, 23:02
Grattis!! Går själv på "standby" skulle haft i fredags så nu är det övertid....
Grattis. hoppas han blir en riktig sportfiskare..
El Crapone
2003-07-01, 23:30
GRATTIS! och helt gratis =)
Quivertip
2003-07-02, 07:03
Det var ett hugg som hette duga. Som sagt. Det krävs stake för att göra stake (gammalt militär slang) GRATTIS
Grattis!! inte varje dag man får sin första unge!!
Grattis, det blev nog inte bara några tårar. Jag har en Liam också, 3 år sen har jag 3 grabbar till. Fatta vilka ålarace det blir när familjen saizen ska iväg=)
grindpalm
2003-07-02, 17:47
Jaså, har du fiskat i lårviken för nio månader sedan?
Grattis!!
Detta ger ju en perfekt möjlighet att återuppleva sitt första abborrmete med röd-vitt flöte vid nåt litet tjärn. Underbart!
Tack allihop!
imorron kommer pöjken å frugan hem. ska bli skönt å slippa hänga på det där patienthotellet hela dagarna.
kommer å prägla fiske tidigt! kanske ska ge honom min ul utrustning i 1 års present? ;) eller nää... nya grejer ska han ha...!
GRATTIS!
Akta dig för att prägla tidigt. Jag har själv två pojkar, dom fick inte följa med före dom var fyra, det som är förbjudet är intressant. Tvinga honom att träna fotboll istället, då får du garanterat en fiskekompis. Grattis än en gång!!!
grandstoff
2003-07-03, 17:00
Gratulerar!