handdator

Visa fullständig version : Kom igen ni som har fiskefilmer lägg ut!!!

Rockarn91
2005-11-07, 16:41
Kom igen alla som har fiskefilmer, Ni kan väl lägga ut dem . Snälla det lyser upp min vardag med lite bra filmer! Eller så kan dem som har discovery channel spela in och lägga ut på nätet! Jag tackar och bugar för dem som lägger ut :buga: :buga: :buga: :buga: :goodwork:

Flodebanan
2005-11-07, 17:02
Kom igen alla som har fiskefilmer, Ni kan väl lägga ut dem . Snälla det lyser upp min vardag med lite bra filmer! Eller så kan dem som har discovery channel spela in och lägga ut på nätet! Jag tackar och bugar för dem som lägger ut :buga: :buga: :buga: :buga: :goodwork:

Det är rätt olagligt har jag hört ? :)

Finns säkert en massa FTP;s torrentsidor och DC hubbar som har en massa fiskematerial, bara att börja leta eller försöka arbeta dig in i piratscenen. GL!

ilhgösen
2005-11-07, 18:56

Jag har en del fiskefilmer,men vet inte hur jag får hit dom.... :skaka: :ledsen:

Flodebanan
2005-11-07, 20:29
ilhgösen']Jag har en del fiskefilmer,men vet inte hur jag får hit dom.... :skaka: :ledsen:

Kan lova dig att du inte får lägga upp pirat material på denna sidan :) Finns inte en chans i världen :)

Alsbäck_
2006-01-24, 22:38
Jag har runt 50 fiske filmer men jag har ingen aning om hur jag ska få hit dom!!?? :P

bakos
2006-01-24, 23:57
lägg upp dom på www.piratebay.org kan du inte med bittorrent så finns det en heeel del guider

Högås
2006-01-28, 06:19
Jag har visserligen lagt upp en film på Pirate bay själv, så jag borde inte kasta sten i glashus. Men Filmer om fiske är en ganska smal genre, där det är svårt att få det att gå ihop ekonomiskt. Därför tycker jag att man bör köpa så mycket som möjligt. Det ger underlag för att det ska komma fler filmer i framtiden.

Men för att sluta med moralkakorna, så är det inte helt utanför min föreställningsvärld att tanka en och annan film, bara man känner att man har gett sitt bidrag till producenterna. Köp mer fiskefilmer, så kanske vi får se fler framöver! Jag tycker det känns rätt skönt att ha betalat för de jag har.

EdgeCruzher
2006-01-31, 10:38

Tjena,

jag har 39 filmer, ligger på totalt 12 gb.
Har en rolig film jag vill lägga ut på mig och min polare när vi fiskar gädda, hur gör man?

/Marcus
Msn: Anotherfadingidol@hotmail.com

fogelberg
2006-01-31, 10:55
Så länge man har tillstånd från upphovsrätts-innehavaren så är det inte olagigt.

T.ex filmerna som bergman själv gjorde och delade ut är inget olagligt, så ta med er videokamera ut och filma lite.

Hade jag haft en dv kamera så hade jag nog gjort det själv.

bakos
2006-02-01, 23:16
Tjena,

jag har 39 filmer, ligger på totalt 12 gb.
Har en rolig film jag vill lägga ut på mig och min polare när vi fiskar gädda, hur gör man?

/Marcus
Msn: Anotherfadingidol@hotmail.com

snacka med bergman.
om det är "hemminspelade" filmer så tror jag inte det ska vara några problem att lägga uppp dom på servern, kanske inte all 12gb men någon iallafall, så ta o skicka ett pm till bergman

Bergman
2006-02-02, 07:52
Exakt, om det är heminspelade så kan jag numera lägga upp dom på nya servern. Dock så tänkte jag börja med att lägga upp dom filmerna som redan finns först.

Men skicka PM så löser jag det.

Är det däremot "köpefilmer" så kan jag inte hjälpa till utan hänvisar till butiken i fråga eller BitTorrent ...

EdgeCruzher
2006-02-02, 10:47
snacka med bergman.
om det är "hemminspelade" filmer så tror jag inte det ska vara några problem att lägga uppp dom på servern, kanske inte all 12gb men någon iallafall, så ta o skicka ett pm till bergman

okey, har gjort det nu, ni kommer skratta åt min film..måste lägga upp en text innan som ni ska läsa innan ni kollar,

hadet gött

/Marcus

EdgeCruzher
2006-02-02, 10:49
Jag har visserligen lagt upp en film på Pirate bay själv, så jag borde inte kasta sten i glashus. Men Filmer om fiske är en ganska smal genre, där det är svårt att få det att gå ihop ekonomiskt. Därför tycker jag att man bör köpa så mycket som möjligt. Det ger underlag för att det ska komma fler filmer i framtiden.

Men för att sluta med moralkakorna, så är det inte helt utanför min föreställningsvärld att tanka en och annan film, bara man känner att man har gett sitt bidrag till producenterna. Köp mer fiskefilmer, så kanske vi får se fler framöver! Jag tycker det känns rätt skönt att ha betalat för de jag har.

Dom flesta filmerna jag har på datorn har jag även på dvd, tror en hel del har så med..