Visa fullständig version : kalmar pike tournament
tänkte bara kolla lite om några härifrån mer än jag ska till tävlingen iår?
vore kul om det kom fler än förra året, vilket jg tror det kommer att göra
det skulle ju vara jävligt intressant.. men ingen båt och så
Rickard752
2009-03-06, 14:31
det är möjligt att vi kommer 2 från karlskrona
Abelsson
2009-03-06, 15:31
Om jag löser barnvakt, så kommer jag... (tanten jobbar) Roddan!! Käften!!!
snOrdanger
2009-03-06, 16:19
Jag kommer söndagen, lördagen är det högskoleprov! :(
okey verkar j komma ett gäng. gött
Vi är 12 i dagsläget från rockneby som ska med! Men de lär bli fler om de finns plats i båtarna!:fisk::headbang:
Fredrik"Gluggen"Radsby
2009-03-11, 11:52
Ni är välkommhttp://www.piketracker.blogspot.com/na ! :-)
vi e nog 20 st från nybro
Fredrik"Gluggen"Radsby
2009-03-26, 06:16
Herr vinter verkar ha kommit tillbaka ! suck! så jävla tråkigt va !! men fan den som ger sig!
m_thornblad
2009-03-26, 09:43
Ja, det är sjukt dåligt läge för vintern att komma tillbaka... Jag var ute i helgen och det var gryymt segt. Nåväl det ska i alla fall bli sydliga vindar nu till helgen och som du nämnde, skam den som ger sig!
Tjena, lite off topic men ja undrar om någon kan tipsa om lite bra ställen för gädda här i Kalmar? jag har dock ingen båt eller bil så någolunda i när i närheten. Har varit ute vid Stensö och även runt Svinö vid Ölandsbron... Det har bara resulterat i lite snipor ingen över 4 kg :(
tack på förhand Jocke
Jag har planerat att starta. Ja riktigt sugigt väder. Frågan är isläget? Var ju helt fritt i början av veckan i vikarna. Nu är det liten isskorpa på systraströmmen i Kalmar t.om. Har någon koll på vikarna idag?
Skönt med plusgrader i helgen, kanske kan få fart på fisket.
//Olof
tobbechrist
2009-03-29, 12:28
hur lång är ledningsgäddan??