handdator

Visa fullständig version : Fyllekryssningar ...

Bergman
2002-11-12, 11:39
Brukar ni åka på sånna ? Vi åker med hojgänget nu på Fredag till Åbo ... ca 40 pers blir vi. Ska bli sååå jäkla skoj ! Kanske är nåt för oss FiskeSnack-are att fixa till våren ? För att få lite gemensamhetskänsla lixom ... :)

Kryssarna brukar ju vara sanslöst kul ! Party så det står härliga till på kvällen sen dyngbakis i bubbelpoolen tills man lyckats peta i sig nån öl eller så. Sen brukar det ordna sig igen och man kan spana på alla man snackat med under gårdagen ... HAHA ! :)

:headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:

Stizo
2002-11-12, 11:47
Originally posted by Bergman
Brukar ni åka på sånna ? Vi åker med hojgänget nu på Fredag till Åbo ... ca 40 pers blir vi. Ska bli sååå jäkla skoj ! Kanske är nåt för oss FiskeSnack-are att fixa till våren ? För att få lite gemensamhetskänsla lixom ... :)

Kryssarna brukar ju vara sanslöst kul ! Party så det står härliga till på kvällen sen dyngbakis i bubbelpoolen tills man lyckats peta i sig nån öl eller så. Sen brukar det ordna sig igen och man kan spana på alla man snackat med under gårdagen ... HAHA ! :)

:headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:

Oooh! Kryssningar har man ju varit på många gånger kanske för många! Vadå bakis sen i bubbelpoolen? :-) Man är ju inte bakis förrän man kommer hem då man börjar nyktra till. :oj:
Sen skakar och svettas man början av veckan!

Jag har varit på kryssning till Estland också, där är det jätte billigt! Då jag var där kostade en öl ca 8 kr! Om jag inte minns helt fel...

KRYSSNINGAR ÄR ALLTID KUL!! :kung1: :kung1:

oringen
2002-11-12, 12:45
Låter bra:headbang: