handdator

Visa fullständig version : Båt i Lödde Å önskas hyras av två fiskekompisar. Max 400:-

Blizzard
2011-05-06, 22:15
Hej vi söker ngn som e villig att låna ut sin båt till mig och min fiskekompis ifrån Lund.. Vi är skötsamma och väldigt aktsamma. Helst med motor men går bra med åror oxå.. Vi är villiga att betala 400:- för ett par timmars fiske med motorbåt. Kul om ngn är snäll och vill hyra ut till oss.. Mvh Freddie&Fredrik

Krokodiljägaren
2011-05-07, 08:08
Hej vi söker ngn som e villig att låna ut sin båt till mig och min fiskekompis ifrån Lund.. Vi är skötsamma och väldigt aktsamma. Helst med motor men går bra med åror oxå.. Vi är villiga att betala 400:- för ett par timmars fiske med motorbåt. Kul om ngn är snäll och vill hyra ut till oss.. Mvh Freddie&Fredrik

hitta någon som hyr ut båt i lödde e jävligt svårt..
men kanotcentert i lödde har båt uthyrning. hör med dom. har dock hört att dom är svindyra..

Blizzard
2011-05-07, 08:22
Jag jag vet, vi hyrde där i höstat. Har för mig han ville ha 700:- för en lite "dålli" båt, men den liten 2hk motor.. Tkr det fan är i dyraste laget. Vi var i sövdesjön o hyrde en bättre båt dock utan motor för 100:- för heldag ink fiskekort!!! Men visst, han på kanotcenter driver ju större verksamhet och det kommer mycket turister o så.. Klart han vill tjäna så mkt som möjligt, hade jag oxå velat göra, men det känns ändå lite surt.. Skitfiske