Visa fullständig version : Sjön Mjörn tömd.
Sturgeon
2003-01-11, 20:17
Var och tömde sjön Mjörn på sina Abborrar idag.;)
Tidvis trögt, med bra perioder emellanåt, två över 750 g.
Fipplade bort en balansare någonstans på isen.:(
trodde inte du skulle klanta bort en balansare.;)
Sturgeon
2003-01-11, 20:48
Originally posted by rapala
trodde inte du skulle klanta bort ett angeldon.;)
???
Vadå???? Tycker inte att du verkar vara av den "klantiga" sekten av folk.:rolleyes:
Sturgeon
2003-01-11, 20:54
Vadå???? Tycker inte att du verkar vara av den "klantiga" sekten av folk.:rolleyes:
Förlåt, är lite trög just nu, inte ätit sedan frukost.
Kan nämnas att jag också hittade ett objekt, en isskopa på isen, så totalt gick det nog jämt upp.:)
:cheers:
Fire Tiger
2003-01-11, 20:56
Klant??? Ska du säga rapala! Som om inte du har tappat bort drag du också... :wow1:
Jaja, det verkar som det var en hyfsad tur iallafall. Men är det inte trist att fiska ensam? Hur är vädret nu i Schweden, blivit varmare eller? Bon appetit//rapala:hungrig:
Inte du igen. Kul att resan gick bra, trots div. terroraningar;) idag ska jag shoppa loss mina 24 dollar som jag fick från boatersworld. Ville bara tillägga det att jag inte tycker att Sturgeon är klantig, trodde inte att han skulle tappa bort ngt.:wow1:
trodde inte du skulle klanta bort en balansare.;)
Jag tror att sturgeon menade med ???. Att du skrev först att han klanta bort ett angeldon. :)
Jag vet, skrev fel innan.;) Han har inte tappat bort ett angeldon utan en balansare.:(
Fire Tiger
2003-01-12, 00:15
Va fan!
Jag ska ju fan ha 12$ av dem! Jag menar jag har ju faktist handlat för 6000kr och så får du pengarna! ser fram imot att se dig om ett halvår :) Ser också fram imot att få njuta av mina 12$ :headbang: kanske en rapala magnum 18 cm! :cool2:
Jag vet, skrev fel innan.;) Han har inte tappat bort ett angeldon utan en balansare.:(
Jo, men varför undrar du då i tidigare inlägg vaddå ????
Om du ändå visste att du hade skrivit fel...
*skumt*
Citerar det du skrev tidigare:
""Vadå???? Tycker inte att du verkar vara av den "klantiga" sekten av folk""
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.