Visa fullständig version : ismetad gädda från Danmark
http://www.tv2regionerne.dk/Default.asp?r=3&Id=134527
Spana in länken för videoklipp!
Edit- länk från "Sportfishingpages" bäst att tillägga - edit
Ballt ! Nån som får tag på direktlänken till filmen ? Jag lyckas inte få fram den ... :(
(Vill alltså tanka ner den)
Lime, jo det är klart men jag vill tanka ner rullen också .... ;)
Störskönt ju..fet firre..=)
Majakovskij
2003-01-29, 18:40
Vad onödigt o ha banksticks och nappalarm med sig..
Kanske inte krångligt men en aning snobbigt. Är allt riggat innan turen verkar det vara ganska smidigt. Räcker även med bara en bankstick, den sistnämnda kan man strunta i och låta den första banksticken sitta lågt. Ett enkelt borrhåll och i med banksticken och larmet på. Inte utan att man vore lite kung då :)
....en helt annan femma är kanske att det är totalt onödigt då angeldonet redan är en genialisk pryl.
Bättre att spara på de dyra larmen till då de verkligen behövs.
Originally posted by Bergman
Ballt ! Nån som får tag på direktlänken till filmen ? Jag lyckas inte få fram den ... :(
(Vill alltså tanka ner den)
Jag har tankat filen. Dock var hela wmv:n på 60 mb så jag konverterade till DivX och klippte ur fiskedelen men ljudet (mp3) vart osynkat efter wmv->DivX
Jag har kvar originalfilen om du vill mixtra lite med den annars kan du få hosta isfiske_divx.avi 5mb om det duger trots ljud osyncen.
//K
Originally posted by NEO
Till Bergman: Här har du en direktlänk till filmen:
mms://129.142.7.15/tv2east/14/030114.wmv
Jo det var den länken jag tankade. Dock behöver man ju ett speciellt program för att göra det :)
edit; har skickat den till Bergman, så vi får se om han kan få till nåt.
//K