Visa fullständig version : Skämtfilm om isfiske
HEHE !
http://www.fiskesnack.com/Isfiske.mpg
Hehe, rättså snygg ändå.. var hittade du den?
Kul humor vissa har...:rolleyes: nja, den var hyfsad, inte mer..
hahaha.. den va ju skit fin ju
Därför fiskar jag inte på det visset. Jag fiskar bara från land. Långt ifrån strandkanten. :) :) :) Jag når knappt vattnet när jag kastar. Nu är jag rädd om att fiska. :skaka: Jag vet inte om jag skall fortsätta fiska. Det verkar mkt farligt. :nej:
Top_Fisher
2003-10-29, 21:46
Haha kul.
Borde nästan finnas med i Faces Of Death filmsortimentet.
Rapala: Long time no see. Är du tillbaka i SB, och står kåken kvar?
Flyttade filmen till en snabbare server
Dr:Rob: Nej, tyvärr så är jag inte i USA numera, just nu huserar jag på svenska västkusten, långt ifrån yellowtailens jaktmarker.
El Crapone
2003-11-22, 12:00
Hehe, den fisken är faktist väldigt rolig..
Den filmen är nog inte riktigt korrekt. Den låste min dator. :(
Lås upp då :)
Närå, jag har ofta problem med att få upp filmer via direktlänk här på fiskesnack. Men genom att spara länken "spara mål som" via högerklick och sedan öppna den på datorn så brukar det fungera!
Originally posted by Push-Up
Lås upp då :)
Närå, jag har ofta problem med att få upp filmer via direktlänk här på fiskesnack. Men genom att spara länken "spara mål som" via högerklick och sedan öppna den på datorn så brukar det fungera! Dina råd är goda. Särskilt PC-folk emellan. :)
Jag har Mac. ;)
HAhahah fan va ball... =D
Piratepig
2004-05-13, 17:45
HEHE!! Den var ju riktigt kul och ful :D
Allmana_mini
2004-06-02, 23:17
Har en kanon rolig film jag.. en kille som snor en lax från en björn.. as bra.. men vet inte hur man kägger,upp...
Flygfisken
2004-06-03, 00:54
Allmana: du måste lägga upp den... låter ju dökul:)
Martin Bergman
2004-07-10, 19:31
Haha klockren!
Originally posted by Allmana_mini
Har en kanon rolig film jag.. en kille som snor en lax från en björn.. as bra.. men vet inte hur man kägger,upp...
Är ju en jackass film, dock så är ju björnen lite fejk ;)
Martin Bergman
2004-07-11, 09:59
hampa den har ja också sett, skit rolig e den! :D