Visa fullständig version : Få tag i omålade wobblers ?
grodanboll
2005-05-12, 16:23
Jag skulle villja färga mina egna färger på vobblers. finns det färdig byggda vobblers men utan färg på ? vart kan man få tag på dessa ?
Jag skulle villja färga mina egna färger på vobblers. finns det färdig byggda vobblers men utan färg på ? vart kan man få tag på dessa ?
såg i tisdags att de sålde vita zalt på berras outlet i arlandastad. Kostade ca 50:- om jag inte missminner mig...
mangeboy79
2005-05-12, 18:26
på www.driftertackle.com finns det bla omålade belivers..
Ofärgade Zalt finns hos de flesta. :D :D :D
mangeboy79
2005-05-15, 00:26
finns en del på www.luremaking.com också
Omålade ACE Sweet shad 66 finns på Lundgrens för 89 har jag för mig. Vet att de är på G att ta in andra omålade beten också.
Men om du nu ska skapa din egen färgsättning, spelar det då någon roll om wobblern redan har en färg? Går ursprungsfärgen inte att måla över? När jag målar beten tar jag ingen hänsyn till vad som finns under. Ska de ha min färg så målar jag dit den! Det är inget mer med det!
:)
pikeAlert
2005-06-01, 20:41
www.staminainc.com
ja, som BeBest säger, varför inte bara måla över?
du kan ju alltid lägga en svart eller vit grund först också om du tycker så..
Det jag tror är anledningen till att inte måla över är väl om man måste köpa nya wobblers o så måla dem så kostar det ju en del då man kan köpa omålade mycket billigare.
Inge-Napp
2005-06-02, 00:13
Man kan ju leta efter utförsäljning/REA eller udda wobblers med angenäma priser . . :ogen:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.