Visa fullständig version : Varför inte lägga till en chatt?
Kan man inte lägga in en chatt på den här sidan, där man kan hoppa in o snacka me dom som e inloggade, som kompliment till forumet. Där skulle man kunna snacka om lite mer skitgrejer oxå, o så. Vet inte hur omständigt det är o lägga in en sån eller om det är någon mer än jag som skulle tycka det vore skoj, men ville ändå framföra synpunkten.
Försvinner inte då själva poängen med forumet? Då skulle väl dem flesta skriva där istället...
Någon kanske kan fixa en fiskesnack mIRC kanal?
E nog ingen dum ide, Bergman kanske inte håller med. Men forumet funkar ju som en chatt ibland, så det kanske inte behövs eeaaaahhh vet inte så noga. Men tanken va nog inte så dum..
Jo det e klart, jag förstår vad ni menar att forumet tappar sin poäng, o när jag själv tänker efter så e det nog inte så nödvändigt som jag tänkte innan, men men.
Bättre ett ord för mycket än 3 för lite...hmm..eller nått
:)
Jo det här med chatt har varit uppe ett antal gånger tidigare och vi har kommit fram till att vi kanske borde vänta med det tills det blir mer folk på sidan så inte värdefull information försvinner i chatten. Allt som skrivs i forumet blir ju dessutom sökbart ...
Övrigt-forumet är ju tänkt som en allmän plats där man kan snacka strunt och jag tror den funkar ganska bra tills vidare. Däremot kanske man ska öppna så att även oregistrerade kan skriva i Övrigt-forumet ?
ja det e nog ingen dum ide Bergman, det där med chatten menade jag inte för att vi ska skriva mindre i forumet, utan för att kunna snacka om sånt man kanske inte skriver i forumet för att det inte har någon större betydelse. Det jag tänkte me chatten va att man skulle kunna snacka om massa skit man tycker e onödigt i chatten o på så sätt inte få massa onödiga eller massa skit i forumet. Men jag förstår precis hur du menar Bergman. Det vore ju synd om ett så bra och väl fungerande forum skulle tappa av för att alla skulle börja snacka i chatten.