Visa fullständig version : Vänerfiske veckan efter påsk - boende?
Måste bara försöka ta mej ner och köra baggerud även i år. Campingen är ju fullbokad, nån som kan tipsa om ngt boende i närheten av baggerud? Gärna med närhet till ramp
Jonas håll utkik efter boende. Måste doppa mina tomicar (lite för mycket öl, suddig bild. Fan jag är helt tokig, fiskeabstiens. Kolla upp boende veckan efter påsk, skit samma om jag får åka ner själv. JAG SKA UT!!!!!!!
fy fan. 30 lax i båten 3 dagar i rad, skit samma jag sover i båten. Bara jag kommer ut!!! :cheers:
kennth johansson
2007-03-10, 14:59
Måste bara försöka ta mej ner och köra baggerud även i år. Campingen är ju fullbokad, nån som kan tipsa om ngt boende i närheten av baggerud? Gärna med närhet till ramp
skit i baggerud där brukar man ju bara få lax å öring å sånt vill man ju inte ta upp såna fina fiskar tycker jag man ska sätta tillbaka åk till forsa sjöarna å angla å sup dej redlös nej nej nej nu kom jag ju på han på cykelgrottan äger ju ett ute dass i baggerud det får du säkert hyra
skit i baggerud där brukar man ju bara få lax å öring å sånt vill man ju inte ta upp såna fina fiskar tycker jag man ska sätta tillbaka åk till forsa sjöarna å angla å sup dej redlös nej nej nej nu kom jag ju på han på cykelgrottan äger ju ett ute dass i baggerud det får du säkert hyra
knegen du kommer få stryk av finnarna i baggerud på påskveckan. Har hört dom tycker om att daska med björkris
Old Firehand
2007-03-10, 18:11
Hej Jojon 80, ett tips: Ring till Kristinehamns kommun och fråga efter stugor att hyra i närheten!
Go for the Big Ones!
Old Firehand
Ps. Jag hade inte hunnit läsa Jonas 37´s tips och upprepar "Ring turistbyrån i Kristinehamn 0550-88187."
Jonas go for the Big Ones! Ds.
Fullt på campingen brukar innebära trångt på sjön. Fisket kan vara väl så bra i kristinehamn eller mot hammarö. Kolla Möruddens camping (http://www.morudden.se/) för uthyrning av stugor. Beroende på båt är det inte märkvärdigt att köra till Baggerud, kristinehamn etc därifrån.
tack för alla tips!
ska sätta mej och ringa runt lite i veckan!
ja rampen i baggerud försöker man undvika så mycket det går tiden kring påsk. Visst fisket var helt otroligt bra förra året, men med köerna som blir vore det roligt kunna hitta ett annat alternativ. Fisket är ju bra ändå upp från kristinehamn till långt nedanför kilsudde. Sen är det ju lika bra lika långt ut i sjön.