handdator

Visa fullständig version : FiskeTjej >>Stockholm

cath
2007-03-30, 00:13
Är med i en jätte bra fiskeklubb men det skulle vara kul att dra ut med en tjej !
Har även tankar på en fiskeresa i sommar och skulle gärna vilja ha sällskap , är väldigt flexibel . Om du är sugen på en resa men bor någon annanstans än Stockholm är det inga hinder .
Hör av dig med ett PM och därefter telefon .
Med vänlig hälsning
C

BBRF
2007-03-30, 07:40
Prov att dra ett PM till ALQ. Han (hon) är bland det mest feminina vi har här på forumet.

Nu blir det liv i luckan.

cath
2007-03-30, 10:18
Tack men NEJ tack.
Söker endast seriösa svar i denna tråd !

Danne67
2007-04-02, 09:32
Ta kontakt med Fjällorna.

Mitt ex upskattar dom mycket, är visst en härlig blandning av olika åldrar och bakgrunder. Det enda som är gemensamt är att det bara är kvinnor och att alla är fiskeintresserade.

Har dessutom en hel del fiskeresor mm, blev nästan lite avis när jag fick reda på hur mycket kul dom gjorde :-)

/D

ALQ
2007-04-02, 11:27
Nu blir det liv i luckan.

ingen fara!!! han menade detta som en komplimang.
då jag spenderat så mycket tid tillsammans med FRB så vet jag att hans definition av feminin är lång, muskulös, skäggig, basröst och stora händer. vilket i mångt och mycket faktiskt stämmer bra in på mig. det finns ett
krihihihiterie till (ho ho!!! den som varit på valla och känner FRB vet redan nu vad jag menar). men det kan nog bara terese alshammar leva upp till.

BBRF
2007-04-02, 12:00
ingen fara!!! han menade detta som en komplimang.
då jag spenderat så mycket tid tillsammans med FRB så vet jag att hans definition av feminin är lång, muskulös, skäggig, basröst och stora händer. vilket i mångt och mycket faktiskt stämmer bra in på mig. det finns ett
krihihihiterie till (ho ho!!! den som varit på valla och känner FRB vet redan nu vad jag menar). men det kan nog bara terese alshammar leva upp till.

Du menar att FRB tänder på skäggiga damer med basröst?...:wow3:

ALQ
2007-04-02, 21:43
Du menar att FRB tänder på skäggiga damer med basröst?...:wow3:

jorå!!! du KAN ha en chans där!!!

cath
2007-04-04, 10:21
Ta kontakt med Fjällorna.

Mitt ex upskattar dom mycket, är visst en härlig blandning av olika åldrar och bakgrunder. Det enda som är gemensamt är att det bara är kvinnor och att alla är fiskeintresserade.

Har dessutom en hel del fiskeresor mm, blev nästan lite avis när jag fick reda på hur mycket kul dom gjorde :-)

/D

Tack för svar .
Är redan aktiv i en klubb som jag trivs bra med på alla sätt .
Känner att jag inte har tid med en klubb till , tänkte bara det skulle vara kul därför kollar jag här .
MVH
C

Mareld
2007-05-04, 10:00
Jag kanske kan få följa med =)

cath
2007-07-02, 02:22
Jag kanske kan få följa med =)

Hej Mareld.
Har tyvärr inte vart inloggad på FS på länge...missat ditt inlägg.:(
Ska sticka i slutet på nästa vecka och resan är planerad . Kanske kan ordna något senare ? Alltid kul träffa nya människor med gemensamma intressen .
MVH
Cath

TelgeKroken
2007-07-02, 09:26
Hoppas att ni får en trevlig fiskeresa iaf. :fiska2:

BBRF
2007-07-02, 11:14
Hej Mareld.
Har tyvärr inte vart inloggad på FS på länge...missat ditt inlägg.:(
Ska sticka i slutet på nästa vecka och resan är planerad . Kanske kan ordna något senare ? Alltid kul träffa nya människor med gemensamma intressen .
MVH
Cath

Och vart går resan? Nyfiken!