Visa fullständig version : Broman
Quivertip
2002-10-09, 21:49
Spana in Bromans prylar på: www.fishit.com
Inga mellanhänder = låga priser :hoppa:
Tycker dom har dåligt utbud på det mesta faktiskt......men det är klart billigt är gott :cheers:
förstår bara inte varför dom aldrig har sakerna i lager...
Zipper, lager är dyra att ha ... bättre att bara ta hem sånt som man vet att man blir av med. ;)
meen... Jag trodde broman ( höll på att skriva bergman ;) ) var ett eget märke(?) så är det någon som ska ha lager är det väl dom? =)
Zipper!!! :cool1:
Bromans lager fylls på hela tiden, men dem är så otroligt populära så dem hinner ta slut innan du skall beställa dina saker! Ha lite tålamod så skall du också få dina nya skar.
Själv har jag:
Broman selected Ul/light haspelset
Broman Hotrod/bigblock haspelset
Bromans fiskeväst + ett antal drag...
Hur bra grejer som helst..
Fiske för alla hade nån test på utrustningar i våras. Broamans haspel rullar fick väldigt bra betyg i samtliga klasser... :D
Broman gjorde bort sig ordentligt på fiske.nu i samband med sin lansering, vilket gör att många ratar dem (väldigt internt på fnu kanske iofs :)
Har själv ingen erfarenhet av dem förutom att jag pratat med Johan Broman och han var en trevlig prick.
//K
Originally posted by cico
Broman gjorde bort sig ordentligt på fiske.nu i samband med sin lansering, vilket gör att många ratar dem (väldigt internt på fnu kanske iofs :)
Har själv ingen erfarenhet av dem förutom att jag pratat med Johan Broman och han var en trevlig prick.
//K
På vilket sätt gjorde dem bort sig! Måste ha missat detta!
Originally posted by JJJ78
På vilket sätt gjorde dem bort sig! Måste ha missat detta!
Det florerade inlägg på Planket under falska nick som var så genomskådbara att man trodde det var skämt där det sades att ditten å datten från Broman var si och så bra. Ren reklam alltså.
Typ; Igår upplevde jag en jättetrevlig havsöringstur i Sthlms skärgård med fina blankingar efter mest hela dagen. Fiskade med Broman ***x-spö 699:- Broman ***-rulle 599:- (osv) tänk så prisvärt och vilken känsla! MVH lite olika namn
Och så höll det på.
Nu är texten påhittad men ni hajar vad jag menar. Var texterna hade sitt ursprung vet man och efter det hela uppdagades vart det märkvärdigt tyst. Verkar som någon lärde sig en läxa.
Snacka om dålig start att bli sågade på sthlms största fiskesajt i ett par veckor efter det.
Men det säger fortfarande inget om produkterna. Har som sagt inte testat dem själv utan återger bara vad som utspelade sig i samband med märkets lansering.
//K
haha låter kul .
men jag såg ett inlägg på dr fisk att en sa att spöna sög och var dålig kvalite.
vem ska man lyssna på?
är det bra kvalite?
JJJ78 e rullarna bra ?
Originally posted by zipper
haha låter kul .
men jag såg ett inlägg på dr fisk att en sa att spöna sög och var dålig kvalite.
vem ska man lyssna på?
är det bra kvalite?
JJJ78 e rullarna bra ?
Jag är nöjd med mina två rullar som jag har! Selected light och Bigblock!
Fast Shimanos värsting rullar är ju alltid Shimano och då kostar det ju ganska mycket mer!
För det priset som dem har på rullar så är det riktigt bra...
:appl:
Quivertip
2002-10-11, 15:51
Jag är helnöjd med både servicen och med prylarna hoss Broman.
Med dom priserna som dom håller så är kvlitén helt ok. :hoppa:
Tilläggas ska väl att Bromans rullar är Okuma rullar i grunden. Alltså de är tillverkade i samma fabrik och skiljer sig endast åt i vissa designgrejer samt namnet som står på.
edit; FJ Debatt, scrolla runt lite och läs div. Broman grejer. Finns säkert mer på sidorna innan och efter men dem får ni leta upp själva.
http://193.13.137.251/GuestBook/fiskejournalen/08-6.htm
//K
Originally posted by cico
Tilläggas ska väl att Bromans rullar är Okuma rullar i grunden. Alltså de är tillverkade i samma fabrik och skiljer sig endast åt i vissa designgrejer samt namnet som står på.
edit; FJ Debatt, scrolla runt lite och läs div. Broman grejer. Finns säkert mer på sidorna innan och efter men dem får ni leta upp själva.
http://193.13.137.251/GuestBook/fiskejournalen/08-6.htm
//K
För mig har det ingen betydelse vad det är för rullar från början! Jag är nöjd med dem oavsett om dem är Okuma rullar fråm början eller inte! Jag tycker ändå att biligt är bra! :hoppa: :hoppa:
Originally posted by JJJ78
För mig har det ingen betydelse vad det är för rullar från början! Jag är nöjd med dem oavsett om dem är Okuma rullar fråm början eller inte! Jag tycker ändå att biligt är bra! :hoppa: :hoppa:
Japp så är det. Vi värderar alla saker olika. Inte mer med det :)
//K
"Fishit.com öppnar butik till helgen
(2002-10-16)
Nu är det strax dax!
Under helgen den 25-27/10 inviger vi vår nyöppnade butik som ligger på Hamnvägen 6B i Täby. Vi kommer att hålla öppet enligt följande:
Fredagen den 25/10 kl 10-20
Lördagen den 26/10 kl 10-18
Söndagen den 27/10 kl 10-18
Då vi under invigningen kommer att köra en rad specialerbjudanden på plats, kan det vara klokt att hänga på låset. Först till kvarn...
Välkommen!
Efter invigningen blir våra öppettider:
Må-fr 10-19
Lö 10-16
Sö stängt"
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.