Visa fullständig version : Fiske semester
Hejj.. jag har tänkt att fara på fiske semester nån stans i sverige i typ 1 till 2 veckor.. men vet inte riktigt vart.. nån som kan tipsa om ett bra fiske ställe??
lödde å ska ju va bra... ska själv dit i höst lr sensommar
Bengtsson79
2003-07-04, 16:14
Kom o hämta upp mig så åker vi till Hårkan utanför Östersund o flugfiskar lite :)
FetOst sthlm
2003-07-04, 16:32
åk till gimån det står ju om den i senaste fj ffa och fin så de måste ju va bra där
Majakovskij
2003-07-04, 17:10
åker väl för fan inte på fiskesemester till lödde å.. ?
Du har ju hur mkt fina strömmar som helt inom näravstånd ju.....
joo.. nog finns det fina ställen omrkring luleå okså.. men jag tänkte bara om nån kunde tipsa nåt ställe
Om vädret tillåter så tycker jag det verkar härligt att hyra en flotte och glida runt i Klarälven och fiska.
Henrik_L
2003-07-04, 21:33
jag är sugen på skärgården...... gösfisket lockar :) jag var ut i en rutten sjö idag. ewn skitliten gädda och 6 abborrar. sen kom åskan...som vanligt
Kom själv från Härliga Härjedalen idag, åker ditt en gång om året med en polare och gör att som har med fiske att göra! :D
Fick 2 fina öringar, regnbåge en harr sist men inte minst en liten röding också ;). Det är lika skoj varje år, jämtland kan jag värmt rekommendera!!!! (Speciellt om man ska flugfiska) :) ;)
Till hösten ska jag till Lödde å. Lockar mig som bara den!;)