Visa fullständig version : Äntligen ute med Fiskeportalen V.2
Hejsan!
Kul att se att fiskesnack växer :)
Äntligen efter många svettdroppar blev man klar med Fiskeportalen i en ny tappning - ni e alla välkommna.
Kämpa på ni i fiskesnack!!
Fiskehälsningar
JImmy
www.fiskeportalen.com
Ser mycket bättre ut.
I menyn.
Download sidan
Ute lista
Båda är särstavningar.
Under Läsvärda fiskeböcker så finns det högst upp en bok om aborrfiske.
Du har skrivit:
"(...) risvassar och sist men inte minst vid västkustens djuphålor och vassbankar, där de verkligt stora abborrarna stryker fram."
Såvitt jag vet så finns inte Abborre på västkusten.
Jättefint, verkligen genomarbetat o bra.... Jag ska länka till dig så snart jag hinner...:appl:
lusegrisen
2003-08-07, 21:54
Snygg design! men jag gillade den gamla bättre på nått vis =)
Originally posted by ljohan
Ser mycket bättre ut.
I menyn.
Download sidan
Ute lista
Båda är särstavningar.
Under Läsvärda fiskeböcker så finns det högst upp en bok om aborrfiske.
Du har skrivit:
"(...) risvassar och sist men inte minst vid västkustens djuphålor och vassbankar, där de verkligt stora abborrarna stryker fram."
Såvitt jag vet så finns inte Abborre på västkusten.
I sjöarna och åar finns det så vitt jag vet:rolleyes:
Originally posted by Jan O
Jättefint, verkligen genomarbetat o bra.... Jag ska länka till dig så snart jag hinner...:appl:
Jag tackar jag tackar ........:)
Originally posted by lusegrisen
Snygg design! men jag gillade den gamla bättre på nått vis =)
Tack!!
Jo den gamla kan man inte komma ifrån riktigt, jag har med svårt att släppa den. Men den var för blöddrig på något sätt.
Nej, jag tycker den nya är mycket snyggare och mycket mer lättnavigerad.
Mikespike82
2003-08-08, 13:15
Tycker dom är precis lika, tyckte om den gamla mega mycket, men den nya är minst lika bra, så du har gjort ett toppenjobb måste ja säga!
Du får gärna skriva lite utförligare under länken till Fiskesnack. Nu låter det som det bara är en sida i mängden ... ;)
Det har ju legat så sedan du skickade in länken har inte tänkt på det men ska göra det bergman...det bästa är kanske att du sammanfattar något så blir det som du vill :)
Jepp, när jag får lite kvalitativ tid över ska jag se över det jag vill förändra på denna sidan med. :)