Visa fullständig version : feeder/match
ska köpa 2 feederspön, 1 matchspö och tre likadana rullar till dom. även banksticks eller en rod-pod. har en budget på 4500kr.
någon som har något tips? (får grejjerna för ca 60% av original priset)
köp rompa tompa matrix då får du mycke pengar att köpa öl för
hahaha.. så sugen på öl är jag inte
feeder spöna skulle jag rekomendera antingen catana/hyperloop/broman feeder... matchspö typ catana eller hyperloop... rullarna shimano sahara... rodpod typ finns billiga startpods typ sporting rodpod liknande med swingers och buzzerbars för ca 1000 lappen... dom funkar riktigt bra som start pod... sen banksticks för ca 100 kr med klyka osv osv... är ungefär det jag skulle köpa med en sån budget iaf... ni andra får la tycka ngt annat om ni vill ;)
för 4500kr får jag grejer för ca 7000kr. så den budgeten är inte allt för liten
näää men dom grejjerna är endå sånna som man klarar sig riktigt bra... är ju garanti 5 år på shimano grejjerna iaf, så då får du pengar över till att köpa ngt annat du behöver... tex avkrokningsmatta schysst våg lr liknande... vågnät är också bra att ha =)
låter bra.. ska ta o fundera vidare. måste ju ha avkrokningsmatta, våg mm... tack för hjälpen
np m8 hälsa den lilla apan som du bor granne med... kurre... eller om du nu bor granne me han har hört lite om det iaf ;)
Jerkas tips bör beaktas på bästa sätt.
jag säger bara en sak trabucco
ska hälsa till kurre nästa gång jag ser honom. inte allt för ofta för när han är hemma sitter han bara framför datorn
har köpt ett preston feederspö i veckan ruskit skönt