Visa fullständig version : HjÄlp !!!!
Jämtlänningen©
2003-10-14, 16:23
Hej fiskebröder ! Jag behöver eran hjälp...Ni som har välfyllda draglådor,Ta fram dem o knäpp kort ,jag behöver bilder på välfyllda lådor ! =) Maila dem till bissen303@hotmail.com
Tack på förhand !!
Det är väl för att försvara sig mot "den kritiska rösten i hemmet".
Se där jag har INTE flest pryttlar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Låt oss hjälpa en broder i nöd!!
El Crapone
2003-10-14, 18:34
Haha
andrease
2003-10-14, 18:53
Leta på forumet, där va en som hade tagot något med hela sängen full med drag! den kunde ju ta
kolla annars i fotoalbumet sen utrustning.där finns det bilder
Peter Larsson
2003-10-14, 19:01
Låter som om det är försäkringsbedrägeri på gång :) HA HA
OBS! Skämt
Originally posted by Peter Larsson
Låter som om det är försäkringsbedrägeri på gång :) HA HA
OBS! Skämt
Hahaha den var bra
:appl:
Appropå försäkring. kanske inte é så dumt å fota sina grejjer ifall att någe skit skulle hända....för vem f*n har kvitton?!?!?
Nä du mina hemliga beten får du inte se om du inte är en gädda! =)
Men kanske kan du få något annat att titta på...
Originally posted by andrease
Leta på forumet, där va en som hade tagot något med hela sängen full med drag! den kunde ju ta
HaHa Ha det var nog Rapalas bild från Usa !!
Originally posted by Push-Up
Appropå försäkring. kanske inte é så dumt å fota sina grejjer ifall att någe skit skulle hända....för vem f*n har kvitton?!?!?
Visst har man kvitton. Man brukar ju lägga dom på ett bra ställe så man tappar bort dom.
Nackdelen är att dom travar iväg av sig själva när man behöver dom.
Peter Larsson
2003-10-16, 09:23
P-U och alla andra! Se för f-n till att försäkra era prylar ordentligt! Jag hade inbrott i bilen för ett par år sedan och blev av med prylar för i runda slängar 20.000:- men tack vare att jag hade bilder på allt (brukar fotografera "alla" dyrare, nya prylar som man köper) så löste det sig smidigt.
Att spöna som stals inte fanns kvar på marknaden och man fick nöja sig med ett par andra, i mitt tycke sämre, spön var inte så kul men knappast något man kan försäkra sig mot...
andrease
2003-10-18, 15:03
stog det i tidningen peter? läste det för ngt år sedan! men kanske var ett annat :P vet någon vad det kosstar att försäkra sina grejor?
fan att man inte har Digitalkamera min låda med drag är nog värd minst 4-5 000
För försäkringsbolagen för sig att de digitala stillbilderna är fejkade är den formen av dokumentation inte mycket att ha. Kan nu kameran spela in några minuter video så är ju det att föredra, eftersom en serie bilder blir för jobbiga att fejka för en amatör med vanliga redigeringsprogram i datorn.
BeBest:Man får väl framkalla digitalbilderna isåfall, fast det kanske är stillbilder i allmänhet de är skeptiska till?
Det är just det där vad bolaget får för sig. De kan underkänna vilka fakta som helst, bara för att de inte passar deras uppfattning.
Hörde nyligen om en grabb som inte fick ut någon ersättning för sin stulna bil. Enligt bolaget kunde den modellen inte stjälas utan nyckel. Enligt bilens generalagent hade flera lyckade stölder utan nyckel genomförts. Länsförsäkringar vidhöll likafullt sin inställning.