handdator

Visa fullständig version : Resultat i Fiskesnack.com goes flugfiske

Bergman
2008-11-28, 21:06
Äntligen är flugfisketävlingen summerad och resultatet blev:

Förstaplats:
Tekky (totalt 33 poäng)

Andraplats:
flugbindarn (totalt 25 poäng)

Tredjeplats:
mangemo (totalt 24 poäng)

Fjärdeplats:
magnus_isaksson (totalt 23 poäng)

Femteplats:
Renskav (totalt 19 poäng)

Det superfina prisbordet kommer från Fiskesnacks huvudannonsör BROMANoDELL (http://www.bromanodell.se/). Eller vad sägs om följande?

Förstapris:
BROMANoDELL Alpha Series 9’ #5-6 värde 5 900:-
BROMANoDELL Pro Guide Landing net värde 600:-
BROMANoDELL Discovery vest värde 795:-

Andrapris:
BROMANoDELL Special Series 9’ #5-6 värde 2 995:-

Tredjepris:
BROMANoDELL Beta Series expedition 9’ #6-7 (6-delat) värde 2 195:-

Fjärdepris:
Ett par polariserande solglasögon från Sportglas.se

Femtepris:
Ett par polariserande solglasögon från Sportglas.se

Tack för alla fina bidrag och håll utkik efter fler tävlingar framöver. :)

Till er som vunnit, kan ni PM:a era adresser så jag vet vart priserna ska skickas?

Om ni vill läsa mer om de olika deltävlingarna så finns trådarna här:
Deltävling 1 (http://www.fiskesnack.com/forum/showthread.php?t=41423&highlight=delt%E4vling)
Deltävling 2 (http://www.fiskesnack.com/forum/showthread.php?t=41661&highlight=delt%E4vling)
Deltävling 3 (http://www.fiskesnack.com/forum/showthread.php?t=42061&highlight=delt%E4vling)
Deltävling 4 (http://www.fiskesnack.com/forum/showthread.php?t=42062&highlight=delt%E4vling)

gäddslaktarn
2008-11-28, 21:08
Grattis allihopa

Grävlingen
2008-11-28, 21:13
Grattis Grattis! :)

Synd att man inte kan fiska med flugor själv :) Fina priser verkar det ju vara!

AxlRose
2008-11-28, 22:59
Grattis allihop =) Kul att du vann Tekky

Azazeal
2008-11-28, 23:17
Grattis alla!!!!!
Verkligen jämt där i mitten, kunde ju svängt vilket håll som helst..

Får passa på att tacka sponsorerna med, Bergis ;)
Jättekul att de väljer att sponsra en sånhär tävling iaf!

Tekky
2008-11-29, 11:41
tack för en bra tävling!

Renskav
2008-12-08, 13:47
tack tack=) de var en grym tävling, trodde inte man skulle komma på pallen men där ser man =)

flugbindarn
2008-12-08, 17:12
Tack för en mycket rolig tävling!:appl:

Bergman
2008-12-08, 17:31
Tänkte bara meddela att adresserna till vinnarna nu är skickade till BROMANoDELL så vinsterna borde skickas inom en snar framtid. Återkommer när jag hör lite mer info.

Tröstpriserna till fyran och femma sätts ihop under kvällen och skickas imorgon.

sasse
2008-12-08, 18:42
Grymt cool tävling. Synd att man jobbade så mycket när den pågick.
Hoppas det blir fler.

Bergman
2008-12-08, 21:04
Vill bara meddela att fyran och femman kommer få ett varsitt par polariserande solglasögon från http://www.sportglas.se

Tekky
2008-12-22, 17:09
idag fick jag ett paket från broman odell, innehållandes 6 st spön och 42 wobbler......
adresserat till norrköpings sportfiske och mig..... hmm....

mangemo
2008-12-22, 18:55
hoppsan! Inte dålig utdelning :cheers:

Tekky
2008-12-22, 19:45
hade nog hellre tagit de jag vann=D känns inte som jag har användning för spöna jag fick=P blir en tur till butiken imorrn o byta varor me han, han hade visst fått mina prylar.....

mangemo
2008-12-22, 19:57
Okej, ja kul i alla fall att grejerna är på väg, jag har inte fått något idag men det kanske kommer imorgon då!

Tekky
2008-12-22, 20:00
om inte dina grejer också ligger hos nån fiskeaffär någonstans=P
här va fraktbolaget o ringde på, så om inte nån varit hemma så hade inte jag heller fått nått idag...

Tekky
2008-12-23, 16:16
då kan jag för övrigt medela att jag har varit hos norrköping sportfiske. och där låg andrapriset som var adresserat till simon petterson.

så vem har fått mitt paket?

duktigt fraktbolag o lyckas skicka minst 3 av 4 paket fel.
broman odell har skrivit adresserna till oss stort och tydligt på kartongerna och sedan har fraktbolaget typ dragit lott eller nått om vilket paket som ska få vilken fraktsedel....

mangemo
2008-12-23, 18:38
Jag drog från jobbet vid lunch, tankade bilen och skulle precis ut på E4 för 20 mils resa mot norr och julfirande. Då ringer mobilen och mitt paket finns i stan. Perfekt tänker jag! Stämmer träff med budet och får mitt paket, ser att det på fraktsedeln står mitt namn så det är ju ok. In med paketet i bilen och 20 mil norrut.

Loggar in på FS och ser ditt inlägg Tekky, och då kollar jag paketet. På fraktsedeln står mitt namn, på motsatt sida av paketet står det skrivet i stor fet text Fredrik L... och så vidare. Inget flugspö följde med i paketet utan där låg en flugväst i storlek XL.

Vem är denna Fredrik i så fall? Du Tekky heter väl Jimmy, och andrapristagaren heter Simon(?)

Hyfsat rörigt det blev nu ;)

Undrar var mitt paket är(?)

flugbindarn
2008-12-23, 20:09
ja det här blev då rörigt.
Jag heter iallafall Simon, så då har du tekky fått både håven och flugspöt som egentligen skulle till mig eller?

Tekky
2008-12-23, 21:34
hmm... totalt kaos verkar de som det är.. tur de e långt kvar tills flugsäsongen.... får hoppas de hinner lösa sig till dess.....

jag har ett styck special series spö och en håv ligger här....

har mailat broman odell och väntar på svar från dom så får vi väl se va dom säger om saken..

mangemo
2008-12-23, 22:24
När jag kollade närmare på vad jag trodde var en flugväst så visar det sig att i det paket som jag har fått så låg det inte alls en väst, utan ett par vadarbyxor!

Nu kan jag ju i princip tälta i ett par XL men annars hade det inte varit så dumt med ett par nya vadare...

Tekky
2008-12-24, 11:00
jasså ja... verkar vara allmänt random vem som får vad.... jag undrar vem som fått mitt spö....
maila gustaf på broman odell o prata me honom... e han som jag har haft kontakt med, lika bra att allt i de här ärendet kommer till samma person.

mangemo
2008-12-28, 12:42
Sådär, nu har jag mailat Gustaf och beskrivit vad jag fått och inte fått. Bara att vänta på respons nu då!

Tekky
2008-12-28, 12:59
Sådär, nu har jag mailat Gustaf och beskrivit vad jag fått och inte fått. Bara att vänta på respons nu då!

har snackat me han o dom skulle ta tag i de omedelbart på måndag när fraktbolaget som har total misslyckats öppnar igen.... men han hade redan uppfattningen att ingen verkade ha fått rätt paket den där dagen=)

Bergman
2008-12-28, 14:01
Aj fasen, inte kul när grejer kommer fel så vi får hoppas fraktbolaget löser det där snabbt.

Tekky
2008-12-28, 16:07
jo bara o hoppas på de... va väl någon som började fira jul lite för tidigt kanske=D

flugbindarn
2008-12-28, 19:45
Jag har också mailat broman odell gustaf nu,han sa även till mig att dom skulle se vad dom kunde göra på måndag

Får hoppas det löser sig