Visa fullständig version : Pimpel-SM 2004???
patricskoog
2004-03-01, 13:17
Är det någon som vet någonting om SM-sjön Näkten?
Pike for life
2004-03-01, 13:46
hej patrik!!! vet inget om sjön Näkten
bara att det ska vara rejält trögt..vinnar vikt borde bli ca 3-4kg..?
Vart upp och tränat på näkten... väldigt trögt fiske, mest fisk ca 3km från starten... men då kan man inte säga vi hade bra fiske, var laget som tränade... vikt mellan 5hg och 9hg... :/ bara småfisk... andra gången ca 1,5 kg men de på individuella sidan... ca 2km från starten... innanför öarna!
Mer fisk fanns att få om man fiskat kvar på platser som gav fisk men skulle som sagt söka kanon platser...
jag har också hört att det ska vara mycket trögt.. men det tycker jag att det har vart på dom SM jag har vart på... :P
patricskoog
2004-03-02, 11:56
jo de väl till att fixa till mormyrska skiten då.. =(
fiskar man inte med mormyska annars så tror jag inte man ska göra det på sm heller utan köra med det man är van att andvända..dem som kan sin sak kommer fiska skiten ur en som inte är van med mormyskafiske..så kör med det ni kan/behärskar!
patricskoog
2004-03-03, 08:24
jag behärskar allt..
ja men då så.kanske man ska gratulera till guldet redan nu då? ;)
metekungen
2004-03-03, 11:46
hehe.. nä men ja e väl inte 100% på mormyrskafiske direkt.. de e så boooring.. =) ska du va me på SM?
nej inte i år, men nästa.
Blir ialf 6:e året på rad för mig...
Dock en 6:e plats som bäst
patricskoog
2004-03-04, 08:37
ok.. då kanske vi ses där då..
SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD!!!!!!!!!!!!!
Competition FC SM segrare lag 2004!!!
Berga, Fredde, Olle och Mange Jonsson!
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Ikväll blir de fest me skumpa å grejer! :)
grattis!!vilka lag låg i topp förövrigt i klasserna?
vet tyvärr inte vilka som vann de andra klasserna eller nått förutom vår egen placering. Jag och Mange var tvungna att sticka direkt efter invägningen så man missade pris utdelningen! *suck* riktigt jävla surt asså!!
Men de blev SM GULD ändå så... :)))
Snart går skumpan!
hur mycket fisk fick ni då?