Visa fullständig version : Fiske-Feber Predator
Mikael Johansson
2010-03-10, 08:14
http://www.fiske-feber.se/pic/cover/predpuffbig.jpg
Fiske-Feber Predator! - Ute i butik nu!
Sveriges första specialtidning om sportfiske efter gädda, abborre och gös.
Ett modernt, tidlöst och faktaspäckat magasin fullt av tips, teknik och inspiration för alla som gillar våra rovfiskar.
Giftiga knep, innovativa metoder och massor av spännande läsning om Sveriges bredaste och mest populära sportfiske.
10 tecken på storgädda - Vi lär dig konsten att hitta nya, heta vatten med potential för riktiga drömgäddor.
Trimmade vertikaljiggar - Vi visar hur du kan du fixa och trixa med dina jiggar för att lura några extra gösar.
XL-gäddor på fluga - Läs om varför flugfiske ofta kan vara överlägset alla andra metoder för grov gädda.
Prylar för predatorer - Vi presenterar några av årets hetaste marknadsnyheter för svenskt predatorfiske.
Guide till dropshot - Vi lär dig allt om beten, tackel och utrustning för den nya, giftiga jiggtekniken.
Ta gäddan på sillspinn - Så kombinerar du avsökande spinnfiske med naturliga betens magiska dragningskraft.
Kontinentala jiggtips - En skicklig fransk proffsfiskare avslöjar sina bästa jiggknep för abborre och gös.
Muskiefeber - Fisket efter den storvuxna jänkargäddan är brutalt, skoningslöst och vanebildande!
Läs mer och bläddra i utgåvan på www.fiske-feber.se (http://www.fiske-feber.se).
Grävlingen
2010-03-10, 08:23
Har läst den in i minsta detalj! Har prenumererat på många olika tidningar och jag kan inte påstå att jag fått ett bättre nummer än detta oavsett tidning!
Mycket bra!
Frankenstein_punk
2010-03-10, 08:31
:highfive:
Erik Walmann
2010-03-10, 10:16
Ingen tvil i min skjel at fiske-feber er det beste bladet i Norden.
Seriøse gode artikkler som er inspirerende å lese.
Så terningkast 6 for fiske-feber...........:-)
vart kan man köpa den ? pressbyrån ?
El_Kebabo
2010-03-10, 10:31
den var riktigt bra faktiskt, hoppas det blir fler nummer
Jätte bra :appl:
Hoppas det blir flera nummer i framtiden. :fiska2:
Äntligen en riktig tidning.
Hoppas att det blir en permanent utgåva,
m v h
en glad amatör
lovvan
grynning
2010-03-10, 16:19
vart kan man köpa den ? pressbyrån ?
Ja den finns där!
fishyfishyfishyfish
2010-03-10, 19:56
Fiske Feber är en mycket bra tidning. En tidning gjord av duktiga sportfiskare som gav sig in i tidningsbranschen och inte gjord av journalister som skriver om sportfiske p.g.a att dem bara behövde ett jobb.
Jag tycker tidningen är väldigt bra. Enda nackdelen är att den kryllar av reklam xD
fantastiskt bra initiativ.
Tror det är många med mig som vill ha en permanent utgåva av en predatortidning. Jörgen skriver ju i ledare natt dom ska se vilken respons dom kommer få. Hade ju varit på sin plats kanske med en omröstning här på sidan för att se hur stort intresset är. Borde ju ge en fingervisning då det vimmlar av predatorfiskare på forumet. Någon datakunnig som löser detta? Sj vet jag bara hur musen fungerar :kung1:
Sjukt bra nummer!!
I like :love:
Grattis "Rassie" till din fina sillspinn-artikel.
Köpte ett ex på väg till jobbet. En kanna kaffe ikväll och kvällen är räddad.:sun:
:oj:Abstinensen lär inte bli mindre när man har läst blaskan.....
Bra lektyr! :)
Är det förresten någon som vet vilket betet på framsidan är?
Old Firehand
2010-03-13, 12:22
Jag tycker tidningen är väldigt bra. Enda nackdelen är att den kryllar av reklam xD
Både Jörgen Larsson som sportfiskare och fiskeskribent samt hans fisketidningar Fiske-Feber och Predator är helt "outstanding". När det gäller tidningen Predator gäller samma ekonomiska krav för den som för alla andra tidningar. Utan annonsintäkter kan ingen, eller ytterst få tidningar överleva. Intäkter från prenumeranter som jag och intäkter från lösnummerköpare räcker inte till på långa vägar för att skriva, trycka och distribuera en tidning. Sedan kan man ju också se annonser som både nyheter och produktinformation.
Nobody & Nothing is for ever!
Old Firehand
www.trumman.com - där dina pengar räcker längst!
Köpte tidningen igår och måste säga att jag tyckte den var riktigt bra!
Perfekt för oss som nästan enbart fiskat efter landets predatorer, som ja själv i princip bara gör. Hoppas nu att det är många som köper tidningen så att det fortsätter!
Såg jäkligt bra ut tidningen:appl:
Martin94
2010-03-13, 15:24
Jag får dra ner o köpa den nu. hej då
EuroPike
2010-03-13, 16:10
Kanonbra!!!
kockfrallan
2010-03-13, 16:16
Ett nytt tecken på att fiske feber är sveriges i särklass bästa fisketidning.
Såg jäkligt bra ut tidningen:appl:
Eller hur, Team Tail på bild = kanontidning :winner:
Allvarligt talat, jag röstar ja för en fortsättning på temat.
Ett par nummer per år känns rimligt.....
Eller hur, Team Tail på bild = kanontidning :winner:
Allvarligt talat, jag röstar ja för en fortsättning på temat.
Ett par nummer per år känns rimligt.....
hehe :cool2:
Grattis "Rassie" till din fina sillspinn-artikel.
Man tackar Brunte, den har jag jobbat hårt och länge med.
C.Robertsson
2010-03-15, 10:18
Vad tyckte ni om muskie fisket:winner:
Grävlingen
2010-03-15, 10:46
Vad tyckte ni om muskie fisket:winner:
Tycker det verkar vara grymt, är sjukt avis! Vill börja jobba så man har råd att sticka iväg på sånt där!
Natehunter
2010-03-15, 10:55
Tycker det skulle passa med 2 nummer per år. Ett vårnummer "inför vårfisket" och ett höstnummer "inför höstfisket". Det tror jag skulle vara ett bra upplägg!
hellhammer
2010-03-15, 11:31
4a Nummer o år vore ändå bättre :fiska1: Bra som fan med en tidning som bara innehåller dessa former av fiske!
Skruttapan
2010-03-15, 11:48
Kanontidning! förutom alla bra artiklar (grymt jobbat rassie) så håller även tidningen för ett antal omläsningar, den tycks vara mer robust än dom andra.
Håller med om att det var ett riktigt bra nummer av Fiskefeber. Håller tummarna att det blir fler "predatornummer" i framtiden. Bra jobbat!
vad är det för wobbler i gäddmunnen på framsidan?
Harry Coma
2010-04-28, 08:17
Runt 35 sidor reklam, ytterligare drygt 10 sidor indirekt reklam..
65-ish sidor är artiklar..
F.ö. borde den hetat Krokodil.
Förstår att alla gäddfiskare gillade den skarpt. :)
Till nästa nummer önskar jag lite mindre reklam och att Borren och Gösen får lite mer utrymme..
Men den funkar helt klart på dass..
Visst var den bra men inte f*n var det bra avägt mellan de tre arterna. Gäddan fick solklart mest och artiklar med inriktning på bara Abborre såg man väl inte skymten av, om jag kommer ihäg rätt? :(
Dock mycket rolig läsning, ser fram emot ett nytt predatornummer emot hösten :)
Mr Quiksilver
2010-05-23, 08:45
Bra. men lite för mycket reklam tyvärr. (annars blir tidningen väl för dyrt)
Predator Simon
2010-08-22, 20:40
Ett väldigt bra nummer som är genomtänkt från topp till tå