Visa fullständig version : Gps?
Jag funderar pa om jag ska inhandla en Gps, jag har sett E-trex fran Garmin som skall vara bra, till ett pris av $99. Annars vilken Gps-enhet rek. ni andra? skitfiske
Sturgeon
2002-12-05, 01:46
Originally posted by rapala
Jag funderar pa om jag ska inhandla en Gps, jag har sett E-trex fran Garmin som skall vara bra, till ett pris av $99. Annars vilken Gps-enhet rek. ni andra? skitfiske
Garmins GPS-enheter är fina, välj en med inbyggd plotter, perfekt vid fiske.
Snabbt svar, man tackar. Funkar e-trex till detta?:wow1:
Sturgeon
2002-12-05, 02:07
Snabbt svar, man tackar. Funkar e-trex till detta?:wow1:
Passar nog bäst på land, välj hellre Garmin GPS Map 76 eller liknande för kring 5000-6000 kr (Sverige).
Utan plotter då kan exempvis Magellan 315 för 3000 kr vara något, med inbyggd databas, 200 Wp och 20 rutter.
de gps:na var nog lite dyra for min personliga ekomoni. tack for svaren iallafall!
Sturgeon
2002-12-05, 02:21
de gps:na var nog lite dyra for min personliga ekomoni. tack for svaren iallafall!
Enklaste eTrex ligger på lite drygt 2000 kr i Sverige, troligen lägre i staterna
japp spanade in en, kostade 99 dollars i rean
ligger vissa isar kring gbg nu?
Sturgeon
2002-12-05, 02:26
japp spanade in en, kostade 99 dollars i rean
99 dollares = 896 kr = billigt = rapala köper.
Har inte sett is än, varit ganska milt väder senaste dagarna.
mycket bra kalkylation du gjorde. bara det att jag har en tendens att aldrig sluta shoppa ne jag vael har starta, tex i somras fy faaan va sur jag var hade med mig ynkans 1000kr till en konkursutforseljning i Sverige, sen ne jag precis ska sticka ser jag ett Ambassadeur-set i taket(c3 med conolon 10') men smart som man e, har jag gjort av med alla pengar sen den dagen har det blivit mycket shopping, det vill jag lova er!
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.