Visa fullständig version : Fiskesällskap sökes JKPG
Orkanfisken
2011-08-10, 23:57
Hej, som rubriken lyder söker jag en/flera personer som delar mitt intresse.
Är 21 år gammal nybörjare/amatör fiskare och fiskar Gädda - Gös och Abborre!
Bor i centrala Jönköping och har mest fiskat i Munksjön, Södra Bunn och Landsjön, provar gärna andra sjöar med!
Fiskar med Jerkbait - Jiggfiske - Spinnfiske och Trolling!
Har bil, båt, trailer och elmotor
Är du i samma båt som mig hör gärna av dig så hittar vi på något!
Mvh O
rocknroll
2011-08-11, 09:06
Tjena mister=) sitter nog inte i samma båt just nu men kan göra hahaha,hur långt kan du tänka dig att köra?Jag bor i Ljungby nämligen,sovplats går att ordna men har nyligen börjat så smått att jerkfiska och även med popper som jag fick en hyfsat stor borre på igårkväll som lossna från kroken tyvärr men ska ner strax och se om man kan få tag i fanstyget igen men hör av dig så kan vi snacka mer då// ha det fint
skitfiske:P
sitter i samma båt som du till hundra! är 18 bast och har bil och båt !
har utrustning till gädda, gös & aborre.
fiskekompisarna börjar få större intresse för annat eller flyttat.
skulle gärna fiska lite med dig så hör bara av dig, helst via telefon/sms eftersom jag inte är inne här jätte ofta!
073-7099953
MVH Victor :)
EuroPike
2011-11-04, 01:04
Finns i Nässjö med båt i Södra Vixen. Har du bil så är det kanon för det har inte jag. Kör allt. Spinn, jerk, jigg, trolling, mete, flötestrolling m.m
Sevenoak
2011-11-29, 23:06
Alltid roligt med nya fiskevänner. Hör gärna av er till mig om ni inte har någon att fiska med, kan fiska varje helg, vilken tid som helst. Det är inte alltid jag kommer ut och fiska, även om jag vill, eftersom jag ibland har svårt att få med mig kompisarna ut på sjön när det är kallt. Är 18 år och fiskar allt från internationellt mete till jerkbait. Är inne här ofta, så skicka gärna ett meddelande här.
fiskensture
2012-03-19, 19:44
tjenare! om det fortfarande finns intresse för fiskesällskap så hör er med ett pm!