Visa fullständig version : Hur Kallt?
Hur kallt är det där ni bor?
Skriv gärna:
Stad och Temperatur!
Här i Sthlm är det just nu -15 grader! Brrr!
:wow3:
det är samma här i göteborg -15 och rå luft:mad: längtar till våren när isarna har släppt, har precis köpt ett nytt spö och man får stå och torrkasta i lägenheten
Originally posted by hebbe
det är samma här i göteborg -15 och rå luft:mad: längtar till våren när isarna har släppt, har precis köpt ett nytt spö och man får stå och torrkasta i lägenheten
Hehe! Det måste bli långa kast!
Jag börjar få riktig abstinens nu! Måste komma ut och fiska... Spelar ingen roll om jag inte tar en enda fisk!
Nu tar jag mig en Whiskey och tröstar mig lite... :sprit: :ledsen:
Sturgeon
2003-01-04, 20:51
Originally posted by hebbe
Samma hemma hos mig mellan -15 och -16 (Flatås, Gbg)
Skall ut i morgon på sjön Mjörn, ugghh:skaka:
Mellan vänern och vättern har vi minus 23!
blääääääääääääääääääääääääää:ledsen:
ge mig +15 Minst
Tumba, Stockholm
-17,8 grader
Fire Tiger
2003-01-04, 21:08
25+ hos och prognoserna tyder på än mer.:sol: :sol: :sol: :kung1:
Stad: Santa Barbara:cool2:
Morsan ringde precis från Gran Canaria. Hon satt i en pool och drack en drink. Runt 30 grader. Själv hade jag varit nöjd om isen smalt.
Fire Tiger
2003-01-04, 21:31
Här e det inte kallt, snarare motsatt. imorgon så ska jag och rapala ut och havsfiska i 5tim, längs californiens varma och sköna kustremsa! Hoppas bara på lite fisk och lite bra bilder... aaaaaaaahhhhhhhhhh sol och skönt :sol: :sol: :sol: :sol: :sol: :sol: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :kung1: :sol: :sol: :sol: :sol: :sol:
Originally posted by Fire Tiger
Här e det inte kallt, snarare motsatt. imorgon så ska jag och rapala ut och havsfiska i 5tim, längs californiens varma och sköna kustremsa! Hoppas bara på lite fisk och lite bra bilder... aaaaaaaahhhhhhhhhh sol och skönt :sol: :sol: :sol: :sol: :sol: :sol: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :kung1: :sol: :sol: :sol: :sol: :sol:
Häftigt! Fånga några roliga fiskar... Se till att rapportera till oss här på Forumet!:hoppa:
bara -24 här...
jättemysigt å gå ut å rasta hunden:rolleyes:
Här i Skellefteå är det -26.
Har hoppat mellan -20 - -30 de senaste dagarna här Östersund.:sol:
Fire Tiger
2003-01-05, 07:40
Satan va kallt ni har det i sverige! Här e det fortfarande varmt och skönt!!! Om ni vill ha lite värme så e det bara att köpa en billig resa och sitta 15 tim på planet och sen e det varmt och skönt!!! :) :sol: :sol: :sol: :sol: :cool2:
Men man slipper tyvärr inte ifrån kylan mer en 5 dagar till... :mad: :ledsen: :skaka:
Fire Tiger
2003-01-05, 07:42
Om 15 timmar så drar vi ut på havsfiske, och då hoppas vi på ett par fina bilder... :kung1:
i Upplands-Väsby är det -19.. kallt å sköntnu blir det ordentliga isar så man kan ut å pimpla å angla lite...
här är det -8 just nu. Isen ligger tjock just nu på havet men jag hoppas eländet töar bort snart hehe
Här i Kristianstad snöar det IF just nu, och tempen ligger runt -10 brrrrrrrrrrr, inte konstigt man går i ide denna tiden på året:)
//JImmy
minus 17 i Tumba nu ... *burrrr*
Igår var det -17 nu är det ca -5
Svedala(nära malmö), Skåne
Pratade med en släkting i Sollefteå häromdan. Hon hade -36 *brrr*
//K
Originally posted by cico
Pratade med en släkting i Sollefteå häromdan. Hon hade -36 *brrr*
//K
Det kallar jag kallt!
Fire Tiger
2003-01-06, 04:38
Satan va kallt!
En kompis till mig sa att hos hans farmor (bor i norrland) fick ta hårtorken för att få upp låset på ytterdörren!
Det kallar jag kallt!
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.