Visa fullständig version : Många filmer?
Någon som har ganska många fiske filmer typ som du har lust att skicka vi msn?
Sjävlv har jag bara typ 7 o har svårt att hitta mer tycker jag. :P
har beställt ett gäng DVD från ginza för 49:-/st, jag kanske lägger in den på datorn som "backup" sen...
Edit: 2 karpfilmer, 1 med matt hayes och en "seriös"(hoppas) mete film
Ok. :D du kan gärna hora av dej om du lägger in dom på datorn. :P
Fredde_89
2004-07-07, 19:29
Skicka ett Pm med din MSN såm kan jag skicka..
Har typ 26 filmer
krille k 2
2004-07-08, 09:01
Kan du skicka några till mig också..? Jag har tyvärr inte en enda....
krille_is_cool@hotmail.com
Rasmus, isånafall kan jag hjälpa till att lagra din backup om något skulle hända din dator :)
Jag erbjuder också Rasmus backuputrymme.
;) ja har 53Gig fiske film på datan.. men de e ju aldrig nån som startar upp en DC hub för oss !!
ja kan inte köra nån pga brandvägg dock..
/Gamedog
tranceman
2004-07-12, 23:50
gamedog, vad har du för filmer med anknytning till gädda och gäddfiske?
Oj , en del.. vildmark , svenskt fiske , å nån mer rulle , har inte kolla på det till 100%..
/GD
Andreas Andersson
2004-07-13, 22:36
Originally posted by Gamedog
;) ja har 53Gig fiske film på datan.. men de e ju aldrig nån som startar upp en DC hub för oss !!
/Gamedog
Det finns väl en eller två dc-hubbar? Jag har i alla fall varit på två olika, vet ej om dom finns kvar, men sök i forumet på DC.
Själv har jag bara 10,1gb eftersom jag har rensat lite.
Ha de gött :sol:
Det verkar vara svårt att få igång en fungerande DC HUB. Är det ingen som kan ta tag i det, eller sätt upp en FTP server? Jag kan hjälpa till, men har tyvärr bara 1mbit upload, så hastigheten lär ju knappast bli raketfart ;)
MVH
Fredde_89
2004-07-14, 09:15
Originally posted by Rasmus
har beställt ett gäng DVD från ginza för 49:-/st, jag kanske lägger in den på datorn som "backup" sen...
Edit: 2 karpfilmer, 1 med matt hayes och en "seriös"(hoppas) mete film
Har beställt samma som du hoppas dom är bra, synda att det inte finns nån text så man fattar väl hälften (har bara G i engelska)
etuna_alex
2004-07-14, 12:30
vilka mete filmer beställde ni?? jag köpte carp from the start 1och 2 med kevin maddocks,för några veckor sedan jag tyckte att det verkade vara de mest "renodlade" metefilmerna hehe. men de var helt okej faktist något dålig bild kvalite och ljudet var inte så bra sen var dom ju definitivt inte moderna hehe skulle tippa på tidigt 90 tal hehe =). men endå underhållande! så köp dom de är ju mkt billiga iaf..