handdator

Visa fullständig version : www.pejfiske.se

Peter L
2004-07-25, 21:26
Hejsan ville bara säga att jag och 2 kompisar håller på att starta en fiskebutik... vi kommer inte att ha så mkt i lager till att börja med fast vi försöker att ha dom LÄGSTA priserna.
Och framför allt satsa på mete för att det är så svårt att hitta bra produkter i sverige....
Ni kan ju gå in på våran hemsida och kolla skriv gärna positiv och negativ kritik på denna sträng... Några prisexempel bait runner 599:- och 50pack röda 4.5mm lysstavar 130:-
styckpris 3.50:-.

PS. Jag har använder själv denna rullen och är mkt nöjd med den. Och lysstavarna lyser stark har testat 18st alla har fungerat.. DS

www.pejfiske.se

etuna_alex
2004-07-26, 19:56
kul att ni satsar på metet!!!!!!!!!!!=)

xtc
2004-07-28, 12:36
Ganska trevliga priser. Dock känns 144kr i frakt en aningen dyrt.

PRSK
2004-07-28, 12:44
Originally posted by xtc
Ganska trevliga priser. Dock känns 144kr i frakt en aningen dyrt.

något! skulle man beställa ett 50 pack lysstavar skulle frakten vara dyrare än stavarna
varför använda posten när det finns andra transportörer som både är snabbare o billigare

Peter L
2004-07-28, 17:42
Vi är inte främmande för andra leverantörer men snälla GE oss tips. Vi e helt gröna inom området. Och det kommer lika lite/mycket produker till om ca 1vecka

erki
2004-07-28, 22:58
Vi jobbar med att få in förskottsbetalning till vårat bangiro vilket gör frakten ca 50kr billigare. Det hjälper ju lite men vi valde att inte ha detta till och börjamed. Eftersom att vi inte trodde folk vågade betala för saker av en nystartad firma innan man får produkterna.

erki
2004-07-29, 01:03
Nu har vi fixat så att man kan handla med förskottsbetalning, och frakten kostar "bara" 98kr..... hmmm man skulle kanske starta ett postföretag istället.

Mikael
2004-07-29, 22:45
Jag beställde lite blandat smått och gott från PEJ fiske. Leveransen var snabb(jag bor i Malmö), fick avin 2 dagar efter beställning och det är ju guld om man skall ha grejs "innan" helgen.

Återkommer med info om kvalite och funktion på grejerna så fort jag har provat dem...men kastflötena så mycket fina ut så det skall bli spännande!

Tight lines!

etuna_alex
2004-07-31, 13:49
vad är det för märken ni kommer satsa på att sälja ?? kommer ni att sälja drennan, shimano produkter m.m ??

Peter L
2004-07-31, 15:58
Det kommer in kamasan krokar, drennan maggotboxar, catapults m.m nu i veckan och vi har hela shimanos mete sortiment rullar/spön på beställning för vi har inte råd att ha det i sortiment ( deras dyraste spö kostar ca 40000kr.) Men som sagt det kommer massa nya produker i veckan nästan allt är till mete.

etuna_alex
2004-08-01, 10:11
okej det låter bra =)

erki
2004-08-05, 17:17
Det verkar som att inte alla de nya prylarn kommer in denna vecka eftersom att vi ännu inte fått det sista paketet än.

erki
2004-08-10, 20:57
Så nu har vi fått in lite mera produkter, äntligen lite drennan och kamasan i lager. Har inte orkat plåta krokarna än, får göra det imorn..

pixi
2004-08-14, 16:29
Bra sida och bra priser

med det är inte rätt bild till rätt artikel på 6304 kroklossare???

Peter L
2004-08-14, 21:03
Tackar för hjälpen Pixi, nu är bilden utbytt. Glad att du gillar våran sida.

Nu har vi ett billigare frakt alternativ också det är om man skall ha lite små saker så går det att fixa med brev och förskottsbetaling frakten kostar då endast 35kr för 250g. Fast det är svårt att få hemsidan att förstå vilka kombinationer som går att skicka i ett brev så det enda sättet är att maila oss med vad som skall handlas, så kollar vi om det är möjligt och talar om vad det kommer att kosta.

GR
2004-09-12, 22:18
Jag är mycket nöjd med allt jag har köpt av PEJ Fiske.
En bra baitrunner till ett mycket bra pris!

:kung1:

G@
2004-09-13, 12:43
TYcker man skall sluta racka ner på dem o dess priser, dom kommer att bygga ut och eftersom dom är intresserade av tips, så kommer det nog bli bättre.

Jag tycker sidan ser skitbra ut, att handla verkar vara jättelätt :)

Jag kommer defenitivt att handla därifrån ;)

Keep the good work up!

/Wildcard

Alessandro
2004-09-13, 14:51
Kollade lite på er hemsida, helt OK.
Jag skulle dock lägga till en "om oss" och lägga ut ert org-nummer och när ni startade firman.

Peter L
2004-09-13, 18:02
Tackar för all kritik, nu har vi vårat Org nr på start sidan.

Dessutom har vi förstått att fraktkostnaderna är påtok för höga i Sverige, därför har vi på P.E.J Fiske och fritid beslutat att stå för den kostnaden vid föskottsbetalning. Självklart är det också fraktfritt vid beställning mot postförskott dock får kunden stå för postförskottsavgiften på 50kr. Pga detta har vi varit tvugna att sätta en minimi order på 250kr.
:headbang:

Hoppas att ni gillar detta :appl:

PS. Info om oss kommer senare DS.

Peter L
2004-09-28, 23:36
Nu när vi har kommit igång, så tänkte vi köra ett "öppningserbjudande" för alla fiskesnackare på 15%, på hela sortimentet.
Denna rabatt kommer inte att synas när ni beställer, utan kommer endast att synas på fakturan, och självklart gäller fraktfritt från 250kr även på detta erbjudande.
För att få rabatten, skriv in Fiskesnack i fältet "vart hörde du talas om oss" när du skapar ditt konto.

Peter L
2004-09-29, 11:50
Lyfter bara tråden så ingen missar vårat erbjudande.

fogelberg
2004-10-30, 18:04
Lyfter bara tråden så ingen missar vårat erbjudande.
hur länge gäller erbjudandet? ni har inte satt någon slutdatum för detta.

erki
2004-10-31, 09:29
Det erbjudandet är tyvär över. Men inom kort kommer det fler fina erbjudanden via vårat nyhetsbrev.

fogelberg
2004-10-31, 11:14
super... i´ll be waiting...

Flodebanan
2004-11-16, 22:32
Skön taktik att lyfta sin tråd om och om igen. Nu lyfter ja den åt er, tacka mig för det. :)

Jag skulle satsa på mera orginal då det gäller beten! Av egen erfarenhet fiskar nästan till 100% org. bättre än kopia.

Däremot SUVERÄNT jobbat med mera meteprylar! Mera sådant! Det tror jag kommer bli riktigt bra, speciellt med större utbud ! Kamazankrokarna kan ni väl sänka några kronor till va!?

calle!!
2004-11-20, 14:10
ett bra tips jag har till er på hemsidan som är mkt fin föresten är att ni beskriver betena litte bättre och har vikten också kan va bra så man vet att man kan fiska med dem...

lycka till

kungen (gast)
2004-11-20, 21:31
Tjena! Det är inte så som så att ni kan ta hem större Eagle-claw krokar? Vore intressant att se vad ni skulle kunna bjuda ut tex ett 100 pack 4/0 för. (är intresserad av 4/0-5/0-6/0. Om inte annat får jag nog beställa ett gäng mega abborrar och mega gäddor från er, de har fiskat riktigt bra i år! tyvärr har jag dock dödat nästan alla mina!
MVH Anders

Peter L
2004-11-20, 21:43
Tjenare Kungen kul att du gillar abborren och gäddan , jag gillar dom också skarpt.
Vad gäller eagle claw kan vi ta hem upp till strl 5/0 och största förpackingen är 1000....
Men hundra pack är inga problem, har du vidare funderingar så kan du maila mig på peter@pejfiske.se

Peter L
2004-11-20, 22:05
Om det är nån annan som har kritik eller funderingar angående PEJ fiske, så kan ni antingen kontakta oss genom kontakta oss på våran hemsida eller maila mig på peter@pejfiske.se.
Det känns lite onödigt att skriva sånt i denna tråden.

Odde
2004-12-07, 19:56
En mye fin sida, med fina priser, bra utbud(även om det kan bli bättre) och skön personal! Fint också att ni kan ta hem "special-artiklar" från era leverantörer... Det underlättar något enormt för en som mig, som bor i en stad där metet och metegrejorn inte är allt för vanliga(s-vall)!

Har gjort en ganska stor beställning från er just nu, och väntar ivrigt på den! :)

/Johan

**edit** - Såg inte ditt senaste inlägg, Peter! ;)

schlusser
2004-12-08, 21:14
såg ut att finnas endel intressant på den sidan! helt överenskomliga priser också!

Fredrik A
2005-01-16, 02:34
Beställde en 3D monster aborre från pej fiske, denna wobbler var grymm i min sjö körde med rapala och cisco kid men fick bara hugg på aborren.
Totalt blev det 3 landade gäddor/snipor och 2 tappade fiskar, på 4 timmars fiske ( västkusten).

Flodebanan
2005-01-16, 16:35
Beställde en 3D monster aborre från pej fiske, denna wobbler var grymm i min sjö körde med rapala och cisco kid men fick bara hugg på aborren.
Totalt blev det 3 landade gäddor/snipor och 2 tappade fiskar, på 4 timmars fiske ( västkusten).

Är dom ensamma om den el.? Förresten är det väl dom stora du vill ha;)

Waverider
2005-04-22, 18:11
Alltid trevligt med någon som satsar lite mera på mete.

Sir Fish-a-lot
2010-10-10, 19:14
Hur går det med sajten?

Det har blivit en del eagle claw från er hemsida... ville kolla lite till men sidan verkar död :(

erki
2010-10-10, 21:45
Vi hade lite strul med en databas men nu har den fungerat stabilt ett tag, bara att beställa.