Visa fullständig version : Inköp av delar till drag? Länktips?
Hej.
Vet någon något billigt ställe i europa där man kan köpa skedar och annat till spinnare och andra drag?
Har letat som en galning. Bra priser finns i Usa, men efter alla tullavgifter och frakter så är det inte lika billigt.
Tar tacksamt emot svar.
Mvh. Mårten.
Flodebanan
2005-12-01, 21:24
Hej.
Vet någon något billigt ställe i europa där man kan köpa skedar och annat till spinnare och andra drag?
Har letat som en galning. Bra priser finns i Usa, men efter alla tullavgifter och frakter så är det inte lika billigt.
Tar tacksamt emot svar.
Mvh. Mårten.
Finns spinnarskedar, spinnarbyglar, spinnartråd , spinnarpärlor m.m på Olssons Fiske, finns många olika sorter på skedar...
http://www.lureparts.nl/index.html
ZanderMan
2005-12-02, 08:20
Har någon handlat med detta företag? Är dom vettiga?
De verkar som om de köper in sina grejer på stamina och andra affärer i Usa. Priserna verkar ganska höga. Det är bara vad jag tycker i alla fall. De har specialerbjudande med plastbitar att sätta framme på egentillverkade vobblers, de tar 7 spänn för dessa styck. Det är väl lite att ta i. Jag brukar skära till plastbitar från cd-fodral. Funkar jättebra. Inte är det väl rimligt att ta 7 spänn för en liten plastbit. Dyra enligt mig. Blir nog billigare om man beställer från Usa.
Tack för tipset med Olssons Fiske. Visste inte att det gick att få tag på i Sverige alls.
/ Mårten.
team char
2005-12-02, 17:17
billigast är nog att beställa av stamina och be dom skicka det med global priority mail brukar sällan fastna i tullen om det inte är allt för dyrt
ZanderMan
2005-12-02, 22:03
Har du ngn länk direkt?? Annars letar jag lite!
mangeboy79
2005-12-02, 22:07
www.staminainc.com
mangeboy79
2005-12-02, 22:08
Har någon handlat med detta företag? Är dom vettiga?
dom är mycket vettiga o hjälp samma!
ZanderMan
2005-12-02, 22:18
Det jag söker är cisco cid skedar och createx! Lacken finns som sagt i sverige m,en jag v skulle vilja köpa den i Örebro helst för att slippa lite kostnader.....Har målarfirmor denna lack??? Eller är det bara lundgrens o attitude som har den?
Det jag söker är cisco cid skedar och createx! Lacken finns som sagt i sverige m,en jag v skulle vilja köpa den i Örebro helst för att slippa lite kostnader.....Har målarfirmor denna lack??? Eller är det bara lundgrens o attitude som har den?
createx färg eller e-tex lack?
ZanderMan
2005-12-02, 23:17
e-tex lack! för att få fin finnish! Eller ngt annat tips???? Har provat en del men vill ha ngt som ger snyggt resultat nu! Börjar bli lite kräsen som sagt!
e-tex lack! för att få fin finnish! Eller ngt annat tips???? Har provat en del men vill ha ngt som ger snyggt resultat nu! Börjar bli lite kräsen som sagt!
tror nog bara att det är lundgrens o AB som har den! men vet inte säkert!
ZanderMan
2005-12-02, 23:32
Oki!!! Tackar för hjälpen!!!
Cap´n Cocky
2005-12-03, 00:07
Spinnflugans CAB...