Visa fullständig version : En gädda tagen 19:00 ikväll
Rolfsson
2003-05-12, 20:59
Här kommer en bild på en gädda jag drog upp alldeles nyss. Jag hade varken våg, huggkrok eller Elin med mig då jag bara cyklade iväg för att kasta några kast. Testade ett nytt ställe.
Jag släppte tillbaka skönheten så att den finns kvar nästa gång jag kommer dit. Den såg mycket större ut i verkligheten :o) det gjorde den faktiskt. Storlek 43 på dojjorna.
Rolfsson
2003-05-12, 21:03
Originally posted by Rolfsson
Här kommer en bild på en gädda jag drog upp alldeles nyss. Jag hade varken våg, huggkrok eller Elin med mig då jag bara cyklade iväg för att kasta några kast. Testade ett nytt ställe.
Jag släppte tillbaka skönheten så att den finns kvar nästa gång jag kommer dit. Den såg mycket större ut i verkligheten :o) det gjorde den faktiskt. Storlek 43 på dojjorna.
Majakovskij
2003-05-12, 21:05
Fin gädda
ser himla fin o jämn ut:)
David Ståhlman
2003-05-12, 21:33
Fin gädda ,sku tipa på 97cm 6,4 kg
...här ska inte gissas, mät dojan på bredden, så vet du hur lång gäddan är sen, 7hela dojjor och 2 halva, likamed 8 bastanta 43:or =)) (Ja, jag har för lite att göra).
Kanonfin gädda förresten!
scanvrak
2003-05-12, 21:56
Fyfan erik,det var den bästa idag!!!
läste först texten och skrollade ned och såg bilden!!
skrattar fortfarande!
El Crapone
2003-05-12, 22:18
Haha.. har du inget liv eller =)
Jag gorde lika dant som scanvrak.. oj va kul det såg ut =)
El Crapone:Ibland undrar jag om jag inte har det... =)
den bilden va jävligt fin... lägg in den i fotoalbum o den får en klar 5a
klämmigt och trampa på fisken som jag tror var stendöd
nu tror jag inte han trampar på den direkt...
Men vänta bara tills efter helgen då jag tagit tioklubbarn här i Blekinge:) Vi får ha en intern fisketävling här vettja...:headbang:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.