Visa fullständig version : statestik
Henrik_L
2003-05-28, 00:50
hittils 43 gäddor, 10 regnbågar, en öring, ett lik och en abborre. usel medelvikt desvärre :P
idag fick jag 18 gäddor och störst på 2.7. INGEN tar mej på snipfiske
Hua..va hemskt..hur fick du liket?
Det kanske var svärmor? ;)
Henrik_L
2003-05-28, 10:54
hehe näe det var malin ;)
Åkej...Så du kände liket? Kunde du förklara för Tingsrätten hur det hela gick till?
Agnade du med LIKmask? Så det hela gick LIKande lätt, kan man säga? Plats här för ett bortsuddat dussintal vidriga Estonia-kommentarer.
Mer seriöst, kan berättas att jag reagerade därför att på ett annan forum jag besöker, kom samtalsämnet nyligen upp. Bland andra bisarra händelser, var det en individ som lyckats kroka inte bara ett lik, utan två- vid oLIKa tillfällen, dessutom.
Fy fan ... menar du allvar ?
Henrik_L
2003-05-28, 14:55
ja desvärre ;)
Henrik_L
2003-05-28, 14:55
om vi säger såhär, jag hade inte velat fiska kräftor där förra sommaren. det hade inte varit LIKa gott då ;)
Usch och fy faaen ... tvi tvi tvi ...
ja, fy faan..måste vara varje fiskares stora mardröm...hur kommer man över nåt sånt??
Majakovskij
2003-05-28, 15:57
Henrik_L: Det är LIKadant som om man skulle äta kräftor redan i Mars.
Okej, se'n då? Var, när, hur...Inte var det väl du, som bottenmetade där borta vid Drottningholm? Och vem är Malin?
Majakovskij
2003-05-28, 21:22
Men LIKsom man brukar inte skämta om sånt om man verkligen har fått ett lik
Ja, det kan ju gå LIKtigt illa. Kanske borde man vända DÖvörat till. Man får ju ont i KISTAN av ångest. FörskräckLIKt. Man blir ju alldeles STEL.; helt KALL i KROPPEN.
Var ni flera STYCKen? Undrar oM ORDen räcker till...
Majakovskij
2003-05-28, 21:50
haha bra skrivet!
Henrik_L
2003-05-28, 23:18
haha :) inte nog med det, min granne tog åt sej hela äran, fast lika bra det.
Såhär var det.
Stackars malin, liten och söt. Datade ***** och lades i blöt. Han dumpade henne där det inte var så mycket trafik, ett år senare hittades hennes lik.
Henrik_L
2003-05-29, 11:43
ikväll ska jag ut igen, hoppas på bättre fiskelycka, hehe :P