Visa fullständig version : Tips på billiga Relax Kopyto...
Henrik Nordberg
2007-02-28, 19:29
För den som vill fylla på reserverna inför sommarens jiggoffensiv vill jag tipsa om Doc's Grubs (http://stores.ebay.com/Docs-Grubs/Store-Home.html) på eBay. 109:- för 50 st 7,5 cm Relax Kopyto inkl. frakt tycker iaf jag är billigt.
Riktigt bra pris. Har du beställt själv av honom?
Henrik Nordberg
2007-02-28, 19:38
Japp, iofs har jag inte fått dem än då jag gjorde beställningen för typ en timme sedan men jag kan lyfta tråden igen när grejerna är framme så ni vet att kusten är klar...
Låter fint, tror inte det är några problem. Men endå kul att höra.
Ska nog lägga en beställning jag med.
Geronimo
2007-02-28, 20:52
Jag har beställt ett par olika sorter från honom och det gick hur bra som helst.
Kastade in en beställning på 100 jigg. Helt klart prisvärt.
Henrik Nordberg
2007-02-28, 21:33
Jag har beställt ett par olika sorter från honom och det gick hur bra som helst.
Fick du betala tull?
Geronimo
2007-02-28, 22:57
Nej, inte på den leveransen, men på en hel del andra fiskegrejer från ebay har det blivit så. Verkar som om paket med mindre värde har lättare för att slippa igenom. I alla fall har det varit så för mig.
Tack för tippset. Det blev 625 relaxar hur man nu skall kunna använda alla blir lite svårt men det var lite för billigt för att låta bli att shoppa loss ordenligt.
Henrik Nordberg
2007-03-01, 00:10
Tack för tippset. Det blev 625 relaxar hur man nu skall kunna använda alla blir lite svårt men det var lite för billigt för att låta bli att shoppa loss ordenligt.
God damn, du lär ju ha länsat hela stället! ;)
625 Relaxar i en Relaxask.
skickas det som present går det inte genom tullen. min skivbolag skickar skivor till mig via californien varav jag vet detta =)
skickas det som present går det inte genom tullen. min skivbolag skickar skivor till mig via californien varav jag vet detta =)
Alla paketet som skickas in över gränsen går genom tullen. Om varan skickas som "gift" slinker iblands igenom ibland inte. Varor som skickat med ups eller fedex åker alltid på tull. Det som skickas med usps brukar oftare slinka igenom.
Det går alltid att skriva ner värdet, men då blir det istället problem om paketet försvinner.
/X
Bra pris, Men skulle ha haft en större storlek 4".
Henrik Nordberg
2007-03-08, 12:14
Nu har grejerna kommit och jag behövde inte betala någon tullavgift. Hur har det gått för er andra som beställt?
Det gick bra, jag fick mina igår. Riktigt snabbt och billigt och helt klart bra jiggar sen att man slapp undan tullen är ju riktigt bra.
Inte fått mina än, men hoppas dom dyker upp under veckan. Låter trevligt att ni sluppit tull o skräp
Mina låg i lådan när jag kom hem, ingen tull. Denna säljare rekomenderas starkt.
Man kanske skulle starta en tips tråd om bra säljare.
göööösen
2007-08-09, 11:00
Jag har precis betalt ett paket hos denna säljaren. Verkar rigtigt bra!! Snabba svar och bra mailkontakt.
Någon som vet hur lång tid det brukar ta för paketet att komma fram??
2500 CIAR
2007-08-09, 11:35
Jag har precis betalt ett paket hos denna säljaren. Verkar rigtigt bra!! Snabba svar och bra mailkontakt.
Någon som vet hur lång tid det brukar ta för paketet att komma fram??
När jag köpte av han tror jag att det tog 7 dagar.
Billig å bra är han..
Alla paketet som skickas in över gränsen går genom tullen. Om varan skickas som "gift" slinker iblands igenom ibland inte. Varor som skickat med ups eller fedex åker alltid på tull. Det som skickas med usps brukar oftare slinka igenom.
Det går alltid att skriva ner värdet, men då blir det istället problem om paketet försvinner.
/X
Jobbar en del med Fedex yrkesmässigt och kan säga att det företaget gillar att tulla saker, mycket och länge.
Flodebanan
2007-08-21, 17:25
Lyfter tråden lite.
Hur betalar ni? Kunde han fixa fram även andra färger/modeller än de som fanna "utlagda".
MVH M
Rosa Pantern
2007-08-21, 17:48
Lyfter tråden lite.
Hur betalar ni? Kunde han fixa fram även andra färger/modeller än de som fanna "utlagda".
MVH M
Jag betalade genom paypal, vet dock inte om han har mer färger. Paketet kom inom 2 veckor.
Henrik Nordberg
2007-08-23, 12:39
Det är bara att handla av honom. Jag har beställt från honom i tre olika omgångar och allt har kommit fram inom 5-6 veckodagar.
Det är bara att handla av honom. Jag har beställt från honom i tre olika omgångar och allt har kommit fram inom 5-6 veckodagar.
Instämmer, bara gott att säga om honom.:winner:
Flodebanan
2007-08-31, 13:02
För den som vill fylla på reserverna inför sommarens jiggoffensiv vill jag tipsa om Doc's Grubs (http://stores.ebay.com/Docs-Grubs/Store-Home.html) på eBay. 109:- för 50 st 7,5 cm Relax Kopyto inkl. frakt tycker iaf jag är billigt.
Kan bara tacka för tipset och skriva som alla andra. Toppenservice, och hemma i lådan på 4DAGAR i en riktigt proffsig fp.
Rek. starkt!
kan någon förklara till mig vad för mått enhet han använder sig av ???
dem där 4.0" Kopyto Relax Shad , hur långa är dem ??
kan någon förklara till mig vad för mått enhet han använder sig av ???
dem där 4.0" Kopyto Relax Shad , hur långa är dem ??
Det är tum! 1 tum (inch)=2.54cm
Här kan du omvanla om du inte vet hur långt eller stort eller tungt något är:
http://www.omvandla.nu/
Det är tum! 1 tum (inch)=2.54cm
Här kan du omvanla om du inte vet hur långt eller stort eller tungt något är:
http://www.omvandla.nu/
så dem där 4.0" Kopyto Relax Shad, är lite över 10 cm :ogen: , nice
sthlmmicke
2008-06-13, 20:00
Hej alla
Har ni köpt jigg skallar av honom eller har han? nån som vet någon som säljer stor pack..typ 10gr krok str 3-6
Hur mycket är frakten från grub?
Hjälp uppskattas..är det bara Paypal som han accepterar?
Hejsan
Tänkte beställa lite jiggar av honom och undrar över några saker.
Då det verkar som att USPS är bäst att skicka med, behöver jag skriva det till honom på något sätt?
Behöver jag registera något Paypal account innan jag handlar eller kan jag göra det i samband med köpet?
Per
JonteJsson
2008-06-26, 20:58
Hej
Fraktsätt väljer du i ebaycheckouten.
Du kan regga när du checkar ut.
bullenskompis
2008-08-14, 22:23
Jag håller med alla tidigare inlägg som berättar om Doc´s förträfflighet! Klockren service, otroligt snabb med svar på mailfrågor. Min första beställning är hemma: moms och tullfritt, har nyss beställt mer...
Tips: Power Pro på E-bay: http://stores.ebay.com/Scissortail-Sports
Rydström
2008-08-20, 23:03
Varför inte göra som jag och beställa från Polen... Kan knappast bli billigare..tog 4-5 veckor tills jag hade dem i lådan.. fick översätta med google translate en del men det var det värt..
http://translate.google.se/translate?u=http%3A%2F%2Fwww.okonek.com.pl&hl=sv&ie=UTF8&sl=pl&tl=sv
ozzzzzzzii
2008-09-10, 17:28
ursäkta min franska men FAN va grymt det låter! vad har man för storlek när man fiskar gös/abborre (alla mina relax är slut och har svårt att uppskatta dess storlek).?
Rydström
2008-09-10, 19:58
ursäkta min franska men FAN va grymt det låter! vad har man för storlek när man fiskar gös/abborre (alla mina relax är slut och har svårt att uppskatta dess storlek).?
Inte svårt alls en tum (1") är 2,54cm. 2"- 5cm, 3" - 7,5cm, 4" - 10cm ........
ozzzzzzzii
2008-09-10, 23:16
ingen som visste om det fanns fler färger än de som fanns utlagda? det var ganska få som föll mig i smaken.
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.