Visa fullständig version : Internets sökmotorer ...
... just nu är det inte mindre än 30 "spindlar" från Inktomisearch inne på sidan. Max Online samtidigt stämmer alltså inte utan jag resettar det när "spindlarna" försvunnit från sidan.
bergman vad snackar du om nu.....?
HEHE ! För den "icke invigda" kanske det är rena grekiskan ... sorry ...
På fiskesnacks förstasida ser man vilka som är online ... tex "Push-Up, Bergman samt 17 gäster. Totalt 19 online". Max antal online samtidigt registreras och visas i forumet ... dessa sökmotorer indexerar ju hemsidan med jämna mellanrum men just nu blir vi överösta av inte mindre än 20-40 "spindlar" samtidigt ... detta gör att "Max online samtidigt" inte stämmer. Klarare? :D
Majakovskij
2003-07-04, 12:22
Medlemmar: Bergman, Danne, Göthe, Impera, korten, macke, Push-Up, SteveSideburn, Stizo, Tim. Gäster: 35. Totalt: 45
Är inte så många gäster eller?
Nyss när 51 var online samtidigt var 36 av dom sånna "spindlar" från sökmotorer ... jag nollställer rekordet när dom försvunnit från sidan.
Jag tror jag greppar en del.......svingar hellre....
Quivertip
2003-07-04, 12:58
Fattar nästan. Tur att man är bättre på å fiska.
Majakovskij
2003-07-04, 12:59
Spindlar? trodde först du snackade om hur många träffar sidan fått från olika söksidor :)
Push-Up, hehe ! Jag svingar också hellre men någon måste ju sköta sidan också ... ;)
Sutare, gör er redo ! Snart gör Bergman & Co comeback i sjöarna !
Blir det någe sutarfiske i kväll eller?
Push-Up, jag är sugen som fasen på det men frågan är om man får dom att nappa. Ev blir det bira på Medis istället ...
Sugen på ett pass om det inte blir bira ?
Ja kanske det kanske, lite strul med fossingen och framkomligheten......
Fisken bör ha fått en uppåtgående trend nu när lågtrycket är på gång bort, fast det bör bli bättre om några dagar.....
....Ahhh, jag drar ett PM istället.....