Visa fullständig version : hyra båttrailer
Mothugget
2007-09-05, 14:59
hej.
ska iväg på en veckas fiske neråt i landet ( om chefen tillåter) får låna min fars båt, han har trailer men den e så sliten och får inte köras över huvudtaget för vägverket samt att jag själv hade med trailen till västervik i våras och det blev en hel den strul.
till frågan: någon som vet hur mycket det kostar att hyra en trailer i typ 15 dagar? och var?
båten är en theri big fun och är ca 5m lång.
Flodebanan
2007-09-05, 15:36
hej.
ska iväg på en veckas fiske neråt i landet ( om chefen tillåter) får låna min fars båt, han har trailer men den e så sliten och får inte köras över huvudtaget för vägverket samt att jag själv hade med trailen till västervik i våras och det blev en hel den strul.
till frågan: någon som vet hur mycket det kostar att hyra en trailer i typ 15 dagar? och var?
Underlättar rätt mkt om du talar om vart du bor?
team char
2007-09-05, 15:56
Jag tror att statoil hyr ut på vissa mackar
KnudorFnugelfufen
2007-09-05, 15:56
Underlättar rätt mkt om du talar om vart du bor?
"Ort: Farsta (Vidja) precis vid vattnet nere vid Orlången"
Flodebanan
2007-09-05, 16:40
"Ort: Farsta (Vidja) precis vid vattnet nere vid Orlången"
Menade givetvis vart båten fanns :) Inte säkert att han bor hemma hos mor o far ;)
Mothugget
2007-09-10, 15:41
båten finns i norrtälje.
så ska hämta upp den innan vi sticker.
hej.
Billigast är nog att fixa kärran du har om den inte är bortom all räddning förstås då har du en vagn när du behöver den brukar inte vara så svårt om inte gummifjädringen är helslut förstås mvh
Mothugget
2007-09-12, 09:45
det e hjullager, bromsar, rullar, vajern och däck som skall bytas och lite till säkert.
ingen här (sthlm) som skulle kunna tänka sig att hyra ut sitt släp till en vettig peng?
eller vart man kan vända sig någonstans?
mackarna hyr ut kolla telefonkatalogen eller eniro
Mothugget
2007-09-13, 15:05
lyft
lyfter tråden lite gick det att hyra i norrtälje trakten ?