Visa fullständig version : Köpa Vibrax
Ugga-fisk
2008-02-07, 18:23
Hej !
Tänkte köpa ett gäng vibraxspinnare och undrar om någon vet vilka/vilken onlinebutik som håller lägst pris. Eller går det kanske köpa från fabrik?... ja, alla tips välkommnas.
Tacksam för hjälpsamhet!
Hej !
Tänkte köpa ett gäng vibraxspinnare och undrar om någon vet vilka/vilken onlinebutik som håller lägst pris. Eller går det kanske köpa från fabrik?... ja, alla tips välkommnas.
Tacksam för hjälpsamhet!
Bör finnas hos dom flesta fiskebutikerna.
Ugga-fisk
2008-02-07, 18:34
Bör finnas hos dom flesta fiskebutikerna.
Jo, det antar jag. Men jag har aldrig handlat fiskestuff online och har därmed ingen vidare koll, även om det är enkelt att finna butiker efter lite sök, men jag söker lägsta möjliga pris. Min undran är om någon gjort jobbet att finna billigaste butiken.
allt gott
Black Bee
2008-02-08, 21:31
Gå till din närmaste fiske affär garantera att det finns vibrax spinnare där.
Annars kan du gå in på www.normark.se (dem marknadsför väll vibrax i sverige) där kan du söka efter återförsäljare kanske kommer nån inter net sida. Jag skulle nog tro att det inte slijer sig så mycket i pris mellan olika afärer.
Ugga-fisk
2008-02-08, 21:36
Gå till din närmaste fiske affär garantera att det finns vibrax spinnare där.
Annars kan du gå in på www.normark.se (dem marknadsför väll vibrax i sverige) där kan du söka efter återförsäljare kanske kommer nån inter net sida. Jag skulle nog tro att det inte slijer sig så mycket i pris mellan olika afärer.
Ok, Tack för info!
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.