Visa fullständig version : buster jerk !!
vf bjuder man så här mycket för en bj ?!
http://www.tradera.com/Buster_jerk_super_shallow-auktion-58989964
antagligen för att det är en Super Shallow.. som endel folk inte har sett innan. och då tror dom att den är ovanlig. och priset höjs över nypris.. har själv en liggande här hemma.. så om nån vill köpa den så säg till. för jag använder den inte ändån. tycker den går allderles för grunt.. går ju uppe i ytan.. som en popper typ. :oj: men vist det kan ju vara effektivt i vissa vatten..
The_Jerkman
2008-02-27, 19:47
Det gick en BJ för cirka 260:- för ett par månader sedan:) (Just den gick till en "finsk samlare":) )
Kan ju bero på samlare/upphausade priser med mera..
fiskemannen
2008-02-27, 19:50
men en tånglake är nog inte så ovanlgit ;)
Det gick en BJ för cirka 260:- för ett par månader sedan:) (Just den gick till en "finsk samlare":) )
Kan ju bero på samlare/upphausade priser med mera..
jo men detta är en av de vanligaste färgerna :) har set bj som har gått för över 350kr :P.. tex en special färg som fanns på berras.. eller de kanske finns kvar.. kostade ju 119kr där ;) snacka om att tjäna . :santa:
Någon som vill köpa en Shallow Runner i gamla tånglake färgen? :sun:
andreas9
2008-02-27, 19:53
Tradera kan vara jättesjukt ibland, har varit med om auktioner där beten går för lång över nypris och då har det bara varit att beställa i andra webshoppar.
Det kan ha å göra med att det ändå är smidigt att handla där, inga visakort man behöver uppge eller så, vissa är ju skraja för sånt.
Någon som vill köpa en Shallow Runner i gamla tånglake färgen? :sun:
a va ska du ha för den ?
byte ?
Nån som vill köpa min BJ Super shallow i den här färgen?
http://www.cwcab.com/bilder/strikepro/eg078/EG078-C40b.jpg
Turbonegro
2008-02-27, 20:14
En av anledlningarna till att man handlar på Tradera är att man vill göra lite fynd och slippa betala nypris. Men så fort det är en cobb westin eller zalt så ballar det ur totalt.
The_Jerkman
2008-02-27, 21:28
jo men detta är en av de vanligaste färgerna :) har set bj som har gått för över 350kr :P.. tex en special färg som fanns på berras.. eller de kanske finns kvar.. kostade ju 119kr där ;) snacka om att tjäna . :santa:
Det var 360:- jag menade, inte 260:- :)
Ah, det är alltså inte bara jag som har undrat över dehär överpriserna på tradera. Dessutom tillkommer frakt.......
Mvh / Paulo
Få säljare och många köpare = högt pris ! Kommer det ut en färg som jag sucktar efter på tex en westin så nog är jag beredd att pröjsa upp mot 500 .
sålde precis en buster jerk för 300 till en här på forumet
roach master
2008-02-28, 09:36
Få säljare och många köpare = högt pris ! Kommer det ut en färg som jag sucktar efter på tex en westin så nog är jag beredd att pröjsa upp mot 500 .
Är det inte billigare om du köper en som du inte tycker om o skickar den till nån som är duktig på att måla?
Nu ska vi inte va gnälliga, det är väll upp till folk vad dom vill bjuda. Jag klagar inte :D Kanske skulle slänga upp ett 20 tal gamla westinare eller vad säger du pasi? ;)
Nu ska vi inte va gnälliga, det är väll upp till folk vad dom vill bjuda. Jag klagar inte :D Kanske skulle slänga upp ett 20 tal gamla westinare eller vad säger du pasi? ;)
Om du slänger upp en i taget kmr du bli förmögen :cool2:
jag fattar inte hur man kan bjuda upp en bj tånglake till 175 :-
Sälstryparn
2008-02-29, 11:45
jag fattar inte hur man kan bjuda upp en bj tånglake till 175 :-
Folk har mer pengar än förstånd......
btc_andersson
2008-03-30, 22:44
shallow runner, går som en jävla popper...jag har två shallow runner men får ner dom knappt 30 cm under ytan..ska dom inte gå lite djupare iaf?? nåt man kan göra för att få dom att gå lite djupare??
och när är dom rekomenderade att användas..
shallow runner, går som en jävla popper...jag har två shallow runner men får ner dom knappt 30 cm under ytan..ska dom inte gå lite djupare iaf?? nåt man kan göra för att få dom att gå lite djupare??
och när är dom rekomenderade att användas..
Dom är rekommenderade att användas på grunt vatten, eller om gäddan vill ta ytgående beten.
Jag får ner mina iaf 50 cm under ytan. Om du vill att dom ska gå djupare så kan du kanske haka på större krok, eller någon lite tyngre tafs..
Eller så byter du bete ;)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.