Visa fullständig version : Gavleöringen 2008
gavleoring
2008-04-07, 20:34
Lördagen den 3 maj kör vi en kustfisketävling efter havsöring
vid Billudden med omnejd! Läs mer på:
www.gavleoring.info.se
Klicka in via menyn -Fisketävlingen!
Mvh. Tony:elgura:
Kjell Bohlin
2008-04-08, 13:48
Hej Tony !
Kul med en örings tävling för folk utan båt. Jag lägger några av mina Gruff som pris om du vill.
Jag tänker vinna så jag hoppas att andra också lägger priser så jag slipper vinna mina egna drag.
MVH Kjell
Kul att du kommer Kjell så att vi får se vad dina gruff går för:winner:
SJÄLVKLART så är man med.!
gavleoring
2008-04-08, 17:42
Kom bara ihåg att skicka ett mail
till mig att ni tänker delta före den 2 maj!
tony.berggren@gmail.com
Blir nog kanon det här!
Mvh Tony
www.gavleoring.info.se:elgura:
gavleoring
2008-04-08, 17:44
Hej Tony !
Kul med en örings tävling för folk utan båt. Jag lägger några av mina Gruff som pris om du vill.
Jag tänker vinna så jag hoppas att andra också lägger priser så jag slipper vinna mina egna drag.
MVH Kjell
Gävle Fiskeredskap har lovat att stå för en del priser också!
Så det borde finnas nåt annat också::fiska1:
Men det är äran som ska vara största moroten!
Mvh. Tony
www.gavleoring.info.se
Kjell Bohlin
2008-04-08, 18:00
Jag är nöjd med att vara med på en kul grej och att träffa likasinnade. Om man skulle få en öring så är det bara en bonus.
// Kjell
Hej å hå.
Appropå det, för de som är intresserade så kommer det 345 Gruff till mässan i Göteborg :)
Ska kolla läget om tävlingen, vore kul att vara med.
Mvh Niklas
Hej Tony !
MVH Kjell
Undrar om jag ska välja ett gruffdrag som förstapris. Det skulle ju vara trist för Kjell att vinna sina egna drag vid en andraplacering. Diplomet tänkte jag sätta upp på dass.
Axel Wadd
2008-04-08, 22:45
:blah:Grodan5, du blir nog inte ensam om att kämpa om Gruffdragen uppe i Långsand. Mitt diplom tänkte jag rama in och visa för mina arbetskamrater som bara snackar om fiske men aldrig får något.
Ormölasse
2008-09-15, 01:05
Tja blir det en höstrepris?
gavleoring
2008-09-15, 07:29
Tja blir det en höstrepris?
Ska ta mig en funderare!
Mvh Tony:fiska2: